NIE STAC MNIE NA TO...- jak to "pieknie" dziala na kobiety...;)

1. Data: 2003-10-02 21:40:20

Temat: Re: NIE STAC MNIE NA TO...- jak to "pieknie" dziala na kobiety...;)
Od: Paul <h...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 02 Oct 2003 14:35:24 -0700, n...@p...ninka.net.usun (Nina
M. Miller) wrote:
>poza tym jest jeszcze kwestia taka, ze ludzie szukaja sobie partnerow
>podobnych do siebie - pod wzgedem intelektualnym, atrakcyjnosci,
>zasobow portfela.

Uhh... To MATERIAL GENETYCZNY nie jest ultranajwazniejszy?

Potem bedzie brzydkie glupie lyse dziecko w wypasionym wozeczku ;-)

1. Data: 2003-10-02 21:46:14

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

zwykly_facet napisał:

> Otoz z moich obserwacji wynika, ze dosc spora grupa kobiet, co wcale nie
> znaczy, ze wszystkie, po uslyszeniu takiego stwierdzenia - zwlaszcza na
> poczatku znajomosci - zaczyna postrzegac faceta w nieco innych (gorszych)
> kategoriach i zastanawiam sie DLACZEGO... Nie chce przez to powiedziec, ze
> sa materialistkami, bo moze i nie sa, ale ich reakcje (zwlaszcza te, ktore
> na 'pierwszy rzut oka' nic nie znacza) bywaja czesto dosc 'dziwne', a jakze
> czasem sugestywne... ;))
> Co o tym myslicie ???

Nie są materialistkami - są czysto biologicznymi tworami - inne, które
nie kierowały się poczuciem bezpieczeństwa po prostu nie miały
możliwości zapewnić opieki nad dziećmi i ich przetrwania, i ich geny
"zdechły". A reszta treści, to tylko przełożenie czysto mechanicznych
zachowań na język naiwnych idealistów, którzy wierzą, że mają w pełni
wolną wolę od mechanizmów biologicznych. ;)

Czyli - prawdopodobnie mechanizmy maksymalizacji poczucia bezpieczeństwa
[które, umożliwiły "rozsiewanie" się genów], przetłumaczone na
świadomość, decydują o tym, że kobieta niezbyt chętnie wiąże się z
"golcami", chociaż część przyczyn, które umożliwiły zaistnienie
mechanizmów biologicznych już od dawna jest nieaktualna.

A może to kwestia braku poczucia kontroli - w sumie można sytuacje
rozważać na zasadzie pieniędzy, ale można również ją rozważać na
zasadzie - odmowy faceta w spełnieniu zachcianek kobiety. Tutaj też może
wchodzić w grę czysty biologizm.

Flyer
ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)

1. Data: 2003-10-02 21:52:56

Od: "majka" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co o tym myslicie ???

to som gupie baby i juz :)

1. Data: 2003-10-03 00:36:36

Od: "kaska" <m...@W...com> szukaj wiadomości tego autora

no a ktora chce golodupca?:)
miloscia sie nie najesz i nie pooplacasz rachunkow:)

kaska (materialistka)

1. Data: 2003-10-03 01:06:41

Od: KOMINEK <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"kaska" <m...@W...com> wrote in

> miloscia sie nie najesz i nie pooplacasz rachunkow:)

Dlatego musisz dawac dupy, aby te rachunki byly zaplacone.
Proste jest myslenie kobiety z iq 130 (afair hehe).

--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi, wnioski, propozycje: k...@o...pl

Ziarnko do ziarnka i mamy dwa ziarnka

1. Data: 2003-10-03 01:53:17

Od: "kaska" <m...@W...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dlatego musisz dawac dupy, aby te rachunki byly zaplacone.
> Proste jest myslenie kobiety z iq 130 (afair hehe).
ah prosze jak ty wszystko pamietasz co ja napisalam, chyba mam fana.

myslisz ze wiesz duzo, podczas gdy wiesz nic. opary tytoniowe wyjadly ci mozg i
stac cie tylko na automatycznym powtarzaniu swoich filowych bohaterow, ktorych
tak bardzo starasz sie nasladowac i udawac ze jestes "kul".

no wiec powiem ci cos, nie jestes ani cool ani oryginalny. przestan sie blaznic
i dowalac co drugiej osobie swoimi madrosciami zyciowymi.

ups reszta pozniej

musze leciec

1. Data: 2003-10-03 06:13:10

Od: GABi <g...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

kaska wrote:

> no wiec powiem ci cos, nie jestes ani cool ani oryginalny. przestan sie blaznic
> i dowalac co drugiej osobie swoimi madrosciami zyciowymi.

Kasiu, ale sama powiedz.
W którym miejscu, mądrosci Kominka, nie zgadzają się z Twoimi ?

Napisałaś:
" no a ktora chce golodupca? "

A ja napiszę:

A mnie jest wszystko jedno.
A ja nigdy na to nie patrzę.
Pieniądze, to nie wszystko.

Teraz nazwij jakoś moje mądrosci, po swojemu :)

--
GABi

1. Data: 2003-10-03 06:20:40

Od: GABi <g...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paul wrote:

> Uhh... To MATERIAL GENETYCZNY nie jest ultranajwazniejszy?
> Potem bedzie brzydkie glupie lyse dziecko w wypasionym wozeczku ;-)

Rotfl!
Podoba mi się Twoj tok myślenia :-D

Naprawdę.

--
GABi

1. Data: 2003-10-03 07:13:11

Od: tycztom <t...@v...iem.pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 02 Oct 2003 14:35:24 -0700, Nina M. Miller <n...@p...ninka.net.usun>
wrote:

> kobiety raczej nie chca sie wiazac z lajzami, podobnie jak faceci
> unikaja brzydkich kobiet.

Ninko@pierdol, czy to znaczy, że wg Ciebie ŁAJZA w przypadku mężczyzn jest tym samym
/w sensie
tą samą miarą/ co BRZYDKA KOBIETA w przypadku kobiet?????

tomek

P.S. Pytam, bo spojrzałem na Twoje zdjęcie /na PSP/ i imo jesteś brzydka. Czy to
znaczy, że
dla mnie jesteś damskim substytutem męskiej ŁAJZY???

hmmm.. no niezłe ubranko tu szykujesz ;)

1. Data: 2003-10-03 08:14:29

Od: "kohol" <k...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szczerze mówiąc na mnie takie zdanie z ust dość bliskiej osoby (niezależnie,
mężczyzny czy kobiety) robi niedobre wrażenie :)
Wiadomo, dużo zalezy od kontekstu - powiedzenie "Kupujemy Skodę, bo nei stac
nas na Alfa Romeo" jest ok, ale gdy rozmawiam z koleżanką na temat wyjścia do
knajpy, ona _nigdy_ nie mówi "Nie stac mnie na to"; raczej "Może wybierzmy
tańszą knajpę" albo "Zorganizujmy sobie coś w domu, będzie taniej", albo "Mam
teraz trudności z kasą". Ale "Nie stac mnie na to" zupełnie urywa pomysł,
rozmowę, inicjatywę, no bo co można po czymś takim odpowiedzieć?

kohol

tekst
płec a spychologia
Może to i błaha sprawa...