NTG remo..

1. Data: 2002-04-28 08:17:51

Temat: Re: NTG remo.. [srednie]
Od: vrv <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z toba chyba tez nie bede gadal.
> Ale masz jeszcze szanse.

Ja mam szanse?? Ale to brzmi :) I niby ona w glownej mierze nie zalezy
od Ciebie?? Ciekawe ;) Poza tym nie badz taki ostry wobec mnie, bo czuje
sie przez to silniejszy... widzisz we mnie zagrozenie, ze mnie tak
atakujesz? :))

dzis tyle,
pozdrawiam

no i nie strac klienta ;) negtocjatorze ;)

1. Data: 2002-04-29 13:13:43

Od: "remo" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> od Ciebie?? Ciekawe ;) Poza tym nie badz taki ostry wobec mnie, bo czuje
> sie przez to silniejszy... widzisz we mnie zagrozenie, ze mnie tak

Ja zagrozenia nie widze.

A ty zauwazyles jakis atak?
Jezeli tak, to pl.sic.psychologia jest wlasnie dla Ciebie ;-).

> no i nie strac klienta ;)

Dla klientów to ja ............. wszystko zrobie.

> negtocjatorze ;)

Nie negocjuje na razie.
Lokciami sie rozpycham ...

rw

hi
jak to jest możliwie
Wpływ leków na zachowanie i samopoczucie człowieka
problem jakich wiele
NLP?