NTG remo..

1. Data: 2002-04-27 15:12:56

Temat: Re: NTG remo.. [srednie]
Od: "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

"EvaTM" <e...@i...pl> wrote in message
news:aaect4$or8$1@news.tpi.pl...
> "vrv" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
[cut]
> Co się stało ? No, może to tylko chwilowy zanik poczucia humoru, I hope ?
:)
> E.

Oj, oby nie trwały :-)

Saulo

1. Data: 2002-04-27 17:10:32

Od: vrv <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Evo, ale to nie do Ciebie bylo pisane, tylko po katem glowy REMO! :)
Poza tym troche sie rozlozuznij, bo strasznie jestes spieta z tym Mitshubishi.

1. Data: 2002-04-27 17:17:23

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"vrv"

> Evo, ale to nie do Ciebie bylo pisane, tylko po katem glowy REMO! :)

Ale co z tą Głową ?????
IMO, całkiem, całkiem :))

> Poza tym troche sie rozlozuznij, bo strasznie jestes spieta z tym
Mitshubishi.

Etam;) - mam o wiele poważniejsze powody do spinania się. Oj...

Pozdrawiam i cieszę się, że już lepiej się czujesz :)
E.

1. Data: 2002-04-27 21:01:07

Temat: Re: NTG remo..
Od: <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sluchaj Remo.. czytalem te Wasze nocne postowania z Evo TM (To od
> Mitshubisi Lancer chyba :).. no i wynika z nich ze Eva Cie chyba bardzo
> lubi, mam racje?

No nie tylko Ewa.
Chłopak zjawił się niespodziewanie na liście i tak się jakoś weselej zrobiło.
Myślę sobie, że w niejednym zacisznym pokoju i niejednym zacisznym biurze
gromkie śmiechy-chihy się rozlegają czytających posty Rema.

Smerf
Ps. W kontraście dużym do tych bzdur których zplonkować żal mi było!!!!

1. Data: 2002-04-27 21:25:11

Od: "remo" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>... po katem glowy REMO! :)

Ja zamierzalem dupe w troki zabrac, a tu takie fajne rzeczy ...
I Andr3as tak mile mnie zaskoczyl ...

Ja przez was strace klienta.
Ja sie od tego usenetu uzaleznilem.
Ja jednak wybiore postawie "byc" ponad "miec"

Ja zostane Wojownikiem Swiatla.
Mam misje do spelnienia.
Pomoge wam, moi drodzy, bo pomocy wymagacie.

Dzisiaj poznalem nowy termin: obserwacja uczestniczaca.
Bardzo mi sie spodobal ten termin.

rw

1. Data: 2002-04-27 21:34:52

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"remo" <r...@o...pl> napisał w wiadomości news:3ccb17a6_2@news.vogel.pl...

> Ja zostane Wojownikiem Swiatla.
> Mam misje do spelnienia.
> Pomoge wam, moi drodzy, bo pomocy wymagacie.
>
> Dzisiaj poznalem nowy termin: obserwacja uczestniczaca.
> Bardzo mi sie spodobal ten termin.

Fajnie że jesteś, Remo.
Cieszę się.
E.

1. Data: 2002-04-27 23:04:38

Od: "remo" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Droga gapo.

> Evo, ale to nie do Ciebie bylo pisane, tylko po katem glowy REMO! :)

Jezeli Eva nie rozumie twojego jezyka, to liczysz, ze ja go zrozumiem?
A czy jej nie obrazasz tym sposobem?

Nie jestem tu za dlugo,
a ty juz tak wysoko na grupowych schodach mnie sadzasz.

Mów prostym jezykiem.
Tobie bedzie latwiej, a ja i tak zrozumiem.

rw

1. Data: 2002-04-27 23:39:36

Od: "remo" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Fajnie że jesteś, Remo.

Niechętnie, ale cóż, misja do spełnienia ;-)

A już na pytanie "Anulować subskrybcję?" miało być OK.

Niedoczekanie wasze. :-)

rw

PS
Jako początkujący "LOLd światła" nie odpowiadam
na problemy, które uznam za rzeczywiście poważne.

1. Data: 2002-04-27 23:53:58

Od: "remo" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Te, cwana gapa,
ty doszedles do wniosku,
ze wioskowy glupek uatrakcyjni wies?
I co?
> damy Ci wolna reke.
Dzieki o Panie, mam su(c)kces.
Moje zycie nabralo sensu.

Tak naprawde to i ja niewiele z tego belkotu zrozumialem.

I pytania fundamentalne gapusiu:
Jak twoje posty maja sie do charakteru grupy?
Nie jest to NTG jakies?
Prywatne dyskusje sobie urzadzasz?
Towarzystwo wzajemnej adoracji?

Prosze po raz ostatni.
Jak rozmawiam z dama, nie wtrancac sie.
I to nowym topicem. Fe.

Z toba chyba tez nie bede gadal.
Ale masz jeszcze szanse.

rw

1. Data: 2002-04-28 00:20:29

Od: "remo" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chłopak zjawił się niespodziewanie na liście i tak się jakoś weselej zrobiło.
> Myślę sobie, że w niejednym zacisznym pokoju i niejednym zacisznym biurze
> gromkie śmiechy-chihy się rozlegają czytających posty Rema.

Mam w dupie tanią popularność.
Ale znalazłem stronę, która załatwia tantiemy, czyli kapuchę.
Stowarzyszenie Twórców Internetowych. Polecam.
Towarzystwo Pedałów Osiedlowych mi się skojarzyło.

To Światło jest między wierszamy, między wierszamy, cholera jasna.

Koleś, a chłopaki to wiesz co robią?
Szacunek dla nieznajomych wskazany.
Ale niech ci będzie.
Jak pozytywnie o mnie, to jakoś przeboleję. Tego chłopaka też.

> Ps. W kontraście dużym do tych bzdur których zplonkować żal mi było!!!!

Nie szkoda róż, gdy płonie las?

rw

hi
jak to jest możliwie
Wpływ leków na zachowanie i samopoczucie człowieka
problem jakich wiele
NLP?