Napaliłam dziś...

1. Data: 2014-07-11 22:06:23

Temat: Napaliłam dziś...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

...pod fajerkami i pasztety królicze właśnie z piekarnika wyjadą za chwilę,
a na ich miejsce wstawię ciasto kruche - no trzeba wykorzystać
dobrodziejstwo ognia :-)

2. Data: 2014-07-12 13:05:01

Temat: Re: Napaliłam dziś...
Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-11 22:06, Ikselka pisze:
> ...pod fajerkami i pasztety królicze właśnie z piekarnika wyjadą za chwilę,
> a na ich miejsce wstawię ciasto kruche - no trzeba wykorzystać
> dobrodziejstwo ognia :-)

Kolejność niespecjalna.

3. Data: 2014-07-12 21:48:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 12 Jul 2014 13:05:01 +0200, cef napisał(a):

> Kolejność niespecjalna.

?
:-)

4. Data: 2014-07-12 22:28:55

Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-12 21:48, Ikselka pisze:

> ?
> :-)

W moim zwykłym piekarniku zapach pieczystego
utrzymuje się dość długo. Bałbym się, że jakiekolwiek
ciasto złapie ten zapach. Ale Twój pewnie superwentylowany.

5. Data: 2014-07-12 22:53:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 12 Jul 2014 22:28:55 +0200, cef napisał(a):

> W moim zwykłym piekarniku zapach pieczystego
> utrzymuje się dość długo. Bałbym się, że jakiekolwiek
> ciasto złapie ten zapach. Ale Twój pewnie superwentylowany.

Piekarniki w kuchenkach el./gaz. mają uszczelki czy co tam jeszcze. Mają
też WEWNĄTRZ grzałki, a to oznacza, że ich ścianki nie są tak rozżarzone,
raczej grzane jest powietrze.
Mój piekarnik pod fajerkami ma drzwiczki bez uszczelki, więc co
niepotrzebne, to sobie dziurkę znajdzie, no a z powodu równomiernego
ogarniania go OD ZEWNĄTRZ gorącym powietrzem z paleniska, to jego ścianki i
to całe są równo rozgrzane i to na pewno mocniej niż scianki Twojej
kuchenki, bo nie miejscowo; dlatego każda kropelka tłuszczu (to w tłuszczu
zamknięte są zapachy mięsne) na ściankach spala się natychmiast na węgiel.
Zapewniam, że mogę w nim piec choćby śledzie z cebulą, a zaraz potem
wstawić biszkopt na tort i nie ma w nim żadnego zapachu natychmiast po
wyjęciu pieczonej rzeczy :-)

I na moje wyszło!
czym umyć
wiśnie