Narozniki na kafelki

1. Data: 2009-11-18 07:24:32

Temat: Narozniki na kafelki
Od: majer <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Nie podoba mi sie w lazience narożnik okna obrobionego kafelkami. Tak
sobie mysle czy nie zastosowac czegos w stylu wykonczen do boazerii -
drewniane korytka, ktore przykrywaja kazdy wypukly naroznik. Lepsze by
bylo cos plastikowego ale w Castoramie nic w oko mi nie wpadlo. Znajde
moze w innych sklepach cos takiego?

2. Data: 2009-11-18 09:48:06

Temat: Re: Narozniki na kafelki
Od: ąćęłńóśżź <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Tak, tylko koniecznie znajdź te z falbankami.
Posiadam w domu sztukaterie ze styropianu, panele drewnopodobne, konglomerat
marmuropodobny, laminat typu "wenge" oraz MDF zupełnie
jak sosna i wszyscy zazdroszczą, a jutro montuję niebieskie diodki w schodach.

-----

3. Data: 2009-11-18 09:58:36

Od: "P." <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

No, szukaj po prostu listew wykończeniowych do glazury, są plastikowe,
metalowe, aluminiowe, z tym, że raczej montuje się je podczas kładzenia
płytek, jeżeli już po fakcie to może po prostu jakiś kątowniczek aluminiowy.

pozdr.
P.

4. Data: 2009-11-18 11:30:22

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Nov 2009 10:48:06 +0100, ąćęłńóśżź napisał(a):

> [...]
marmuropodobny, laminat typu "wenge" oraz MDF zupełnie
> jak sosna i wszyscy zazdroszczą, a jutro montuję niebieskie diodki w schodach.

I zasmażka! I zasmażka!
;-PPP

--

Ikselka.

5. Data: 2009-11-18 12:56:02

Od: lolka <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Lis, 10:48, ąćęłńóśżź <u...@w...eu> wrote:
> [...]
marmuropodobny, laminat typu "wenge" oraz MDF zupełnie
> jak sosna i wszyscy zazdroszczą, a jutro montuję niebieskie diodki w schodach.

Jeszcze koniecznie tryptyk z Allegro na sciane, a w okna "makarony'.

6. Data: 2009-11-18 20:37:41

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Nov 2009 04:56:02 -0800 (PST), lolka napisał(a):

marmuropodobny, laminat typu "wenge" oraz MDF zupełnie

> Jeszcze koniecznie tryptyk z Allegro na sciane, a w okna "makarony'.

Czy "makarony" to te przecudne frędzelkowe firanki?
:-D

--

Ikselka.

7. Data: 2009-11-18 21:56:09

Od: lolka <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Lis, 21:37, XL <i...@g...pl> wrote:

> Czy "makarony" to te przecudne frędzelkowe firanki?
> :-D

Tak. W wersji hard wystepuja z piorkami.

8. Data: 2009-11-18 22:45:26

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Nov 2009 13:56:09 -0800 (PST), lolka napisał(a):

> Tak. W wersji hard wystepuja z piorkami.

O żesz...
--

Ikselka.

9. Data: 2009-11-19 11:07:49

Od: wolim <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Lis, 08:24, majer <a...@n...ma> wrote:
> [...]
> drewniane korytka, ktore przykrywaja kazdy wypukly naroznik. Lepsze by
> bylo cos plastikowego ale w Castoramie nic w oko mi nie wpadlo. Znajde

Nie wiem w jakim kolorze masz okno, ale ja swoje okno tarasowe (ciemny
dąb) wykończyłem przy podłodze listwą przyblatową kuchenną - dobrałem
idealnie do koloru okna. Wykończenie w tym miejscu było kłopotliwe -
zwykła listwa przyścienna była za wysoka, ćwierćwałki drewniane
ordynarne.

Może to ci podpasuje. Kupiłem w Castoramie właśnie.

Pzdry,
MW

10. Data: 2009-11-19 16:13:18

Od: "GB" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O żesz...

Suuuper!!! :p

GB

lodówka do zabudowy może Candy CFBC 3150 E - opinie poszukiwane
Czujnik czadu - sprawdzenie działania
Zmywarka do zabudowy i wyświetlacz pozostałego czasu
AL photo
pralka ładowana z góry ok. 1500 zł