lodówka do zabudowy może Candy CFBC 3150 E - opinie poszukiwane

1. Data: 2009-11-17 13:16:28

Temat: lodówka do zabudowy może Candy CFBC 3150 E - opinie poszukiwane
Od: "Robert" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,

Noszę się z zamiarem kupna lodówki do aneksu pod zabudowę. Myślałem o takiej
jak w temacie ale tam jest napisane poziom hałasu 42db. Może ma ktoś jakieś
doświadczenia z lodówkami podobnej klasy i mógłby coś doradzić w tej
kwestii. czy w ogóle takie pojęcie jak najcichsza funkcjonuje czy to zwykła
ściema?

pzdr

2. Data: 2009-11-28 12:41:22

Od: "doslaw" <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert" <j...@i...pl> napisał w wiadomości grup
..
> [...]
> w tej kwestii. czy w ogóle takie pojęcie jak najcichsza funkcjonuje czy to

funkcjonuje, mialem elektroluxa co mial 34dB i w ogóle nie było go słychać,
nawet w nocy
teraz niestety jestem na etapie poszukiwania nowej lodowki, ale ponieważ
jestem ograniczony kosztowo, to tego samego juz nie kupie
szukam czegos do zabudowy do ~1500 zł i ostatnio wpadła mi w oko (a raczej
małżonce) Ariston bcb312aaih, tylko, że tam też jest napisane 40dB i boję
się, że będzie mi burczyć po nocach
może ktoś podpowiedzieć jak to jest? (tak, wiem, że ludzie używają starych
polarów i mińsków a do burczenia sie przyzwyczaili, tak samo jak ludzie
mieszkający koło torów kolejowych nie słyszą pociągów, ale nie po to
wyprowadzałem się z centrum miasta, żeby mi coś burczało ;) )

pozdraiwam

3. Data: 2009-11-28 18:48:28

Od: "Robert" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "doslaw" <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> jak ludzie mieszkający koło torów kolejowych nie słyszą pociągów, ale
> nie po to wyprowadzałem się z centrum miasta, żeby mi coś burczało ;) )

Kupiłem w końcu Whirpool 484/A+/5 chyba ma takie oznaczenie, nie pmiętam bo
jest w nowym mieszkaniu ale po włączeniu na prawdę wygląda to obiecująco,
mam nadzieję, że po zabudowie w ogóle nie będę jej słyszał.

Czujnik czadu - sprawdzenie działania
Zmywarka do zabudowy i wyświetlacz pozostałego czasu
AL photo
pralka ładowana z góry ok. 1500 zł
jak gustownie wzmocnic półke wiszącą ?