Nasiona z Allegro ?

11. Data: 2004-02-23 21:32:57

Temat: Re: Nasiona z Allegro ?
Od: s...@p...onet.pl (Stach Czarnecki) szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Najczęściej sprzedawane są paczki firmowe, tzn. które można kupić w sklepach
i hurtowniach. Ceny jednak są 2 razy większe. Jednak można się z
sprzedawcami ugadać i załatwią małospotykane (ja tak zdobyłem Passiflorę i
karczochy i granaty z odmiany 'nana' :) Polecam użytownika 'przemas74'. Po
zakupie na Allegro dostałem plik Exela ze spisem nasionek. A jak dostałem
list, znalazlem paczkę nasionek gratis.

Pozdrawiam
Stach

P.s A mogę jeszcze polecić swoje aukcje. Będę miał frezje (czerwona, żółta,
fioletowa :), Nerina BOWDENII, gloxinie Kaiser Wilhelm.

12. Data: 2004-02-23 21:34:09

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maria Maciąg"
<m...@N...prv.pl> napisał w wiadomości

> Ja mam. Przetrzymała poprzednią zimę i nawet zakwitła.
Młoda jest. W
> przypadku konieczności wylegitymuję się jej zdjęciem :)).
Pewnie wiele
> osób ma ją w swoim ogrodzie.

Konieczności nie ma:-) Wierzę Ci mario na słowo:-)))
Jak się jeszcze ktoś zgłosi zacznę poszukiwania tej
piwonii:-)

Pozdrawiam
Marta

13. Data: 2004-02-23 21:40:07

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra napisał(a) w wiadomości: ...
>Użytkownik "Bogusław Radzimierski"

>Tak czułam, ze Ty i Kasia się odezwiecie:-)))

Odezwe sie jeszcze i ja, piwonia z nasion zakwitla mi po czterech latach,
niestety to nie bylo to, miala brzydkie male ciemne kwiaty, poszla na
kompost.
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

14. Data: 2004-02-23 21:47:35

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]

> Odezwe sie jeszcze i ja, piwonia z nasion zakwitla mi po czterech latach,
> niestety to nie bylo to, miala brzydkie male ciemne kwiaty, poszla na

Wiesz,Wiesiu,dla mnie, wyrzucenie piwonii krzewiastej na kompost, to zwykłe
morderstwo ;-)
Tak się zastanawiam czy jej dzieci nie byłyby przypadkiem ładniejsze?

Pozdrawiam
Kaśka

15. Data: 2004-02-23 21:51:15

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl>
> napisał w wiadomości
> >

> Zapewne nie kupowałaś tych nasion po 6 zł za sztukę:-)

Nie kupowałam, dostałam w ramach wymiany. 6 zł drogo....z Florpaku chyba są
tańsze.

Pozdrawiam
Kaśka

16. Data: 2004-02-23 21:52:48

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> U sąsiada piwonia krzewiasta rośnie już z 10 lat... ja mam od dwóch lat,
> specjalnie nie przykrywam na zimę i też żyje i pięknie kwitnie:)) /na
żółto/

Dostałaś siewkę od sąsiada czy gdzieś kupiłaś? Żółta musi byc śliczna.

Pozdrawiam
Kaśka

17. Data: 2004-02-23 22:04:13

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> U sąsiada piwonia krzewiasta rośnie już z 10 lat... ja mam od dwóch lat,
> specjalnie nie przykrywam na zimę i też żyje i pięknie kwitnie:)) /na
żółto/

Masz żółtą? A ja takiej szukam. I białej :). Mam też żółtą, ale
drobną (P. lutea var ludlowii?).

Z pozdrowieniami, Maria

18. Data: 2004-02-23 22:13:36

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> żółto/
> >

> Dostałaś siewkę od sąsiada czy gdzieś kupiłaś? Żółta musi byc śliczna.
>
> Pozdrawiam
> Kaśka

Kupiłam /na kiermaszu majowym w Ogrodzie Botanicznym w Powsinie/. Gdyby nie to,
że były tak drogie (po 50 zł) to kupiłabym wszystkie kolory (biała, różowa,
fioletowa -aż prawie czarna, mniam, mniam) i wszystkie pełne...

Pozdrawiam. Ania

19. Data: 2004-02-23 22:16:24

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Wiesia Karpowicz
(...)
> piwonia z nasion zakwitla mi po czterech latach,
> niestety to nie bylo to, miala brzydkie male ciemne kwiaty, poszla na
> kompost.
> Pozdrawiam serdecznie Wiesia

Pewnie miałaś odmianę botaniczną i na kompost, zgrozą powiało...
Te są najcenniejsze :-))
:-) Bogusław

20. Data: 2004-02-23 22:17:01

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> żółto/
>
> Masz  żółtą?  A  ja  takiej  szukam.  I  białej :). Mam też żółtą,  ale

Moja ma tak pi razy oko kwiaty o średnicy 10 cm. Podobno można je rozmnożyć z
siewu - przynajmniej tak kiedyś pisali w MPO:)

Pozdrawiam. Ania

Mieczyki
Ogrodowe kresy
przypomniało mi si
Odp: Mam i mogę..., ale tylko w weekendy
ratunku begonia!