Nasiona z Allegro ?

21. Data: 2004-02-23 22:29:26

Temat: RE: Nasiona z Allegro ?
Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Katarzyna Tkaczyk

> Dostałaś siewkę od sąsiada czy gdzieś kupiłaś? Żółta musi byc śliczna.
>
> Pozdrawiam
> Kaśka

Zerknij tutaj na ceny za siewki..
Co roku z wymiany wysiewam, mogę nasion użyczyć, ale proszę o
przypomnienie.
http://rareplants.co.uk/paeonia/index.htm
:-) Bogusław

22. Data: 2004-02-23 22:29:27

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Maria Maciąg

(...)
> Masz żółtą? A ja takiej szukam. I białej :). Mam też żółtą, ale
> drobną (P. lutea var ludlowii?).
>
> Z pozdrowieniami, Maria
Ta biała, to ma być czysto biała, czy raczej lekko kremowa, takie posiadam.
:-) Bogusław

23. Data: 2004-02-23 22:37:32

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@o...pl>
napisał w wiadomości
-botaniczny.pl...

> Behalf Of Maria Maciąg
>
> (...)

> Ta biała, to ma być czysto biała, czy raczej lekko kremowa, takie
posiadam.
> :-) Bogusław

To polecam się łaskawej pamięci , tylko że Tobie trudno się czymś
zrewanżować :)).

Z pozdrowieniami, Maria

24. Data: 2004-02-23 22:41:09

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Maria Maciąg
(...)

> To polecam się łaskawej pamięci , tylko że Tobie trudno się czymś
> zrewanżować :)).
>
> Z pozdrowieniami, Maria

Ależ skąd
(P. lutea var ludlowii?). mnie zadawala :-)
:-) Bogusław

25. Data: 2004-02-23 22:46:53

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

26. Data: 2004-02-23 23:28:46

Od: "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> tez ostatnio kupowalem u Przemasa pare paczuszek
> (jutro chyba dotra do mnie)
> ale w jego ofercie nie bylo juz tych karczochow
> :((

Legutko ma nasiona karczochów w swojej ofercie .
Tu masz link do jego strony http://www.legutko-w.pl/
Jest tam mapka z adresami sklepów które mają jego nasiona.

Pozdrawiam
Teresa

27. Data: 2004-02-24 06:22:46

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@o...pl>
napisał w wiadomości
-botaniczny.pl...

> Ależ skąd
> (P. lutea var ludlowii?). mnie zadawala :-)

:)) Proste.......... byłoby, gdybym miała siewki tej drobnej, ale
obrywałam zawiązki, żeby nie osłabiać młodej rośliny.

Z pozdrowieniami, Maria

28. Data: 2004-02-24 08:14:22

Od: "calvi" <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy nasiona proponowane na ich stronach można kupować bezpiecznie ?-
> tzn. jaka jest gwarancja, że coś z tego wyrośnie,  czy są zdrowe? Bo ceny
> mają  dobre -
> między innymi słynne bambusy olbrzymie ;-)

Dorzuce od siebie, ze MOSO owszem, wykielkowalo, tak samo
jak np. palma Nannorrhops ritchiana - ta po 2 tygodniach,
zamiast 6-8, jak podaja Niemcy na e-bay - czyli nasionka
byly widac swieze i zdrowe.
Byly to nasiona - kupione u Ogrodnika i Dominika.

Pozdrawiam calvi

29. Data: 2004-02-24 10:19:13

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@p...onet.pl wrote:

> Kupiłam /na kiermaszu majowym w Ogrodzie Botanicznym w Powsinie/. Gdyby nie to,
> że były tak drogie (po 50 zł) to kupiłabym wszystkie kolory (biała, różowa,
> fioletowa -aż prawie czarna, mniam, mniam) i wszystkie pełne...
>
> Pozdrawiam. Ania

Bardzo duzy wybór piwonii krzewiastej (żółta też) widziałam w centrum
ogrodniczym
na Płochocińskiej(W-wa). I cena była chyba o połowę niższa.

Pozdrawiam
Bea

30. Data: 2004-02-24 10:25:31

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@o...pl>
napisał w wiadomości
-botaniczny.pl...
> Behalf Of Katarzyna Tkaczyk

> Zerknij tutaj na ceny za siewki..

Zerknęłam :((( Nie jestem zaskoczona, ale zdołowana tak ;)

> Co roku z wymiany wysiewam, mogę nasion użyczyć, ale proszę o
> przypomnienie.

Kiedy się przypomieć ? :)

Pozdrawiam
Kaśka

Mieczyki
Ogrodowe kresy
przypomniało mi si
Odp: Mam i mogę..., ale tylko w weekendy
ratunku begonia!