Nawet nie prośba

1. Data: 2003-07-28 12:53:17

Temat: Re: Nawet nie prośba
Od: "zielsko" <4zielsko@WYTNIJ_TOhoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-07-28 dipsom_ania napisał(a)

> Użytkownik "zielsko" <4zielsko@WYTNIJ_TOhoga.pl> napisał w wiadomości

> Tak. Wewnątrz jest delikatnym człowiekiem, wiem to.
> Ania
No i skoro jest wrazliwym czlowiekiem to powiedznie prawdy teraz jest
chyb lepsze niz wodzenie go dalej az trafi Cie kiedys szlak i dasz mu w
leb....
Pozdrawiam.

--
Paweł Zioło
http://fotozielsko.prv.pl

"-Prowdy nima!"
"-Hej, dziywce, nie zawse sukoj prowdy. Sukoj przjociela!"
Wanda Czubernatowa, ks. Jozef Tischner

1. Data: 2003-07-28 15:34:18

Od: "Vesemir" <v...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dipsom_ania" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Vesemir" <v...@k...pl> napisał w wiadomości
>
> Musisz powiedzieć mu jasno co sądzisz o jego
>
> Dziękuję Ci za odpowiedź.
> Komuś innemu pewnie też bym tak doradziła... ale kiedy przychodzi co do
> czego, to ja zupełnie nie wiem jak się zachować. A może jeszcze inaczej:
jak
> ten plan wprowadzić w życie.
> Zwyczajnie się boję.
> Urazić Go, dotknąć, że jeśli przebiję się przez tę Jego magiczną barierę
> ochronno-obronną to dotknę szkła i stłukę...
> Ania

człowiek to zdolna maszyna. Większą krzywdę mu wyrządzasz gdy wciąz tkwi w
swoim przekonaniu we właściwym świecie. Wiem po sobie. teraz uważam że neich
mówią prawdę. Sponiewiera mnie to: trudno. Ja nie mówię o tekście typu:
:Nudzisz mnie bo wciąż gadasz i gadasz i nie mówisz nic ciekawego i sądzą
tak wszyscy" ale "Wciąż opowiadasz o sobie, wciąż mówisz ty, powinieneś
bardziej się skupić na słuchaniu innych. Spróbuj kiedyś eksperymentu. Kiedy
będziesz w jakiejś grupie mów mało, tylko słuchaj. Zbadaj ich reakcje na ten
czyn. A kiedy rozmawiasz z kimś starj się pobudzić drugą stronę do zwierzeń,
a zobaczysz jak wpłynie to na twoje stiosunki z tą osobą i na to jak ona
Ciebie odbiera".

Nie musisz go niszczyć.

Vesemir

1. Data: 2003-07-28 19:30:18

Od: "Kenton R." <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dipsom_ania" <d...@g...pl> napisał w
wiadomości news:bg2tai$6dq$1@inews.gazeta.pl...

a czy jestes pewna, ze nie jestes uzalezniona od tej osoby w
jakis psychiczny sposob? - moze czas nazwac toksynę toksyną?
moze zaproponowac jej spotkanie i powiedziec, ze
potrzebujesz jakiegos czasu samotnosci...

1. Data: 2003-07-28 20:49:20

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 28 Jul 2003, dipsom_ania wrote:

> przerwać wtedy Jego długie monologi) mogłoby dojść pytanie, skąd to się
> bierze, czy to rodzaj choroby (z pewnością) - i nie jestem w tym momencie

z pewnoscia - to nie da sie powiedziec, ze ten co duzo mowi
jakos koniecznie ma jakas chorobe. Moze zastanow sie dlaczego
on upatrzyl sobie Ciebie? Moze jest jakims osobnikiem z osobowoscia
borderline, moze nie, moze Cie lubi...?

The problem must be solved by you!

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

1. Data: 2003-07-28 20:58:29

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

dipsom_ania napisał:

> "Nie rozumiem go, co on do mnie mówi".

Zmień mówi na chce i otrzymasz jedyną normalną widzącą prawdziwie ten
"artystyczny kisiel". ;)

Flyer

1. Data: 2003-07-28 21:02:10

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Niezbecki napisał:

> <snip>
>
> Trochę mi się to na pierwszy rzut oka gryzie.

Co Ci się gryzie - przecież artyści to p.... neurotycy z obluzowanym
ego. ;)

Flyer

1. Data: 2003-07-28 21:07:14

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer
<f...@p...gazeta.pl>
bg4325$1l5$...@n...news.tpi.pl:

> Co Ci się gryzie - przecież artyści to p.... neurotycy z obluzowanym
> ego. ;)
>
> Flyer

A jednak od artysty oczekiwałbym również dobrze rozwiniętego zmysłu
obserwacji i wyczulenia na szczegół.

P.

1. Data: 2003-07-28 21:12:28

Od: "jbaskab" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł Niezbecki" <t...@p...neostrada.pl> napisał w
wiadomości news:bg43bf$p6n$1@atlantis.news.tpi.pl...

> A jednak od artysty oczekiwałbym również dobrze rozwiniętego zmysłu
> obserwacji i wyczulenia na szczegół.

Może i jest wyczulony na jakis tam szczegół- tylko akurat nie ten :)

Aska

1. Data: 2003-07-28 21:12:54

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

jbaskab
<j...@p...onet.pl>
bg43lj$96b$...@s...cyf-kr.edu.pl:

<snip>
> Może i jest wyczulony na jakis tam szczegół- tylko akurat nie ten :)
>
> Aska

To ja poproszę o rozjaśniające mroki niewiedzy szczegółowe zdjęcie
dipsom_ani :)

P.

1. Data: 2003-07-28 21:15:33

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Niezbecki
<t...@p...neostrada.pl>
bg43n4$4ak$...@n...news.tpi.pl:

> To ja poproszę o rozjaśniające mroki niewiedzy szczegółowe zdjęcie
> dipsom_ani :)

i nagranie głosu, naturellement :)

p.

lęk
Re: Co to jest CZAS ?
kompleksy czy co...?
Re: "Artystów" karzą...to największa hańba XXI w.
Re: "Artystów" karzą...to największa hańba XXI w.