Nawracajace grzybice pochwy - ginekolog Trojmiasto

1. Data: 2007-02-28 19:05:02

Temat: Nawracajace grzybice pochwy - ginekolog Trojmiasto
Od: "kreska" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Cierpie na nawracajace grzybice pochwy, problem sie nasila i juz nie wiem
sama co robic. Bede wdzieczna za rady. Jednoczesnie prosze jesli ktos ma o
namiar do ginekologa w Trojmiescie, ktory spojrzal by na problem bardziej
kompleksowo i nie ograniczal sie do krotkiego, doraznego leczenia. Mi ono
nie pomoga. Jestem bliska zalamania...
Pozdrawiam,
Ela

2. Data: 2007-02-28 19:13:03

Od: "misiek" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kreska" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kompleksowo i nie ograniczal sie do krotkiego, doraznego leczenia. Mi ono

DIETA !!!
pamietaj o diecie - zadnego cukru, weglowodanow, jasnego chleba, makaronu
itp - BO TO NAPEDZA drozdze.
co z tego ze wezmiesz flukonazol - bez diety ani rusz - unikaj tez
antybiotykow i stedydowych lekow - wez cos na odpornosc, probiotyki i
ogranicz wszystko to co napedza namnazanie drozdzakow...

sam mam z tym problem i walcze od roku - jest lepiej wiec u Ciebie tez
bedzie dobrze - pozdrowka.

ps. z wlasnego doswiadczenia wiem ze lekarze klada lache na grzybice..
zapisza flukonazol i tyle.

3. Data: 2007-02-28 19:14:22

Od: "misiek" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kompleksowo i nie ograniczal sie do krotkiego, doraznego leczenia. Mi ono

czytaj tu

http://www.candida.peet.pl/index5.php

4. Data: 2007-02-28 20:04:55

Od: "Gocha" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
> [...]
> kompleksowo i nie ograniczal sie do krotkiego, doraznego leczenia. Mi ono

To nie jest proste w leczeniu, ale mozna sie tego pozbyc.
Poczytaj tutaj www.bioslone.pl

Pozdrawiam
Goska

5. Data: 2007-02-28 20:18:42

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kompleksowo i nie ograniczal sie do krotkiego, doraznego leczenia. Mi ono

Nie masz powodów do załamania. Jedź do Jastrzębiej Góry. Daję tobie 100
procentowa pewnośc wyleczenia przyczynowego raz na zawsze.
Pozdrawiam Jurek M.

>AKADEMIA ZDROWIA-LIDO
Jastrzębia Góra
Konsultacje medyczne; dr n. med. Aleksander Grigorjew, lek. med. Wojciech
Kania, lek. chirurg-ortopeda Przemysław Pala
84-104 Jastrzębia Góra, ul. Derdowskiego 8
tel. +48 (0-58) 77 44 593
e-mail: a...@o...pl
www.lido.optymalni.org

6. Data: 2007-03-02 22:10:38

Od: b...@v...pl (a) szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "kreska" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

Ja równeiż miałąm non stop grzybice, ginekolog co wizyta przepisywał mi
Clotrimazolum i metronidazol dopochwowo.
Pomagałąo ale na krótko.
Zaczełam używać z chłopakiem prezerwatyw, i problem zniknoł, Ginekolog
powiedział ze "najwyraźniej mam uczulenei na sperme!!!!!!'"
No ale to nic.
Posżłam prywatnie, pobrał mi wycinek(dosc neiprzyjemne badanie) z powodu
nadżerki i wykazało wirusa Hpv i HSv. Zaczełam leczyc sie przeciwwirusowo
i do dziś tylko prezerwatywy.
Grzybice ustąpiły.

ps: lekami p/grzybicznymi leczony był równeiż mój chłopak , ale to i tak
nic nie pomagało. Wybierz się do dobrego ginekologa, zapytaj czy nie masz
nadźerki, zrób cytologie, i najlepiej wycinek wkierunku Hpv.
Mogą to być równeiż chlamydia (badanie to okolo 15zł)
Duzó zdrówka życzę.

7. Data: 2007-03-03 00:03:37

Od: "rumunka" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kompleksowo i nie ograniczal sie do krotkiego, doraznego leczenia. Mi ono

niestety z trójmiasta nie jestem, ale poszukaj na białych listach ginekologów :)

z kolei co do grzybicy pochwy, to był taki wątek na kafeteria.pl, ale niestety
został skasowany, a było tam mnóstwo przydatnych informacji. w każdym razie
dziewczyny tam najbardziej zachwalały i polecały:
- probiotyki (każda stosowała regularnie), zazwyczaj laciBios femina
- diete bezcukrową z dużą ilością warzyw i jogurtów naturalnych bez cukru plus
czasami czosnek w tabletkach
- zrezygnowaie z antykoncepcji hormonalnej
- zrezygnowanie z tamponów
- seks tylko w prezerwatywie
- bawełnianą bielizne
- do higieny albo sama woda, albo delikatne mydełka dla dzieci, czasami tylko
płyny do higieny intymnej (zazwyczaj ziaja, lactacyd, numis-med)

ale podstawa to dwa pierwsze punkty.
pamiętaj że nie ma sensu leczenie "na oko". należy wykonać posiew z antybio- i
myko-gramem i dopiero a podstawie wyniku ustalić leczenie, bo wiele dziewczyn
było tam leczonych na grzybice, a okazywało się, że mają bakterie. ja polecam
leki na bazie flukonazolu i itrakonazolu (np. orungal), słyszałam też pozytywne
opinie o macmiror complex i kwasie bornym. bardzo ważną sprawą są probiotyki.to
to obowiązkowo :) dasz rade. powodzenia w walce z grzybem. wytępisz go!:D

8. Data: 2007-03-03 10:28:06

Od: "kreska" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rumunka" <r...@p...onet.pl> >
> [...]
probiotyki.to
> to obowiązkowo :) dasz rade. powodzenia w walce z grzybem. wytępisz go!:D

Bardzo dziekuje wszystkim za pomoc. Bede tepic :)
A gdzie znajde ta"biala liste ginekologow" ?
Pozdrawiam,
Ela

9. Data: 2007-03-03 10:41:24

Od: "kreska" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rumunka" <r...@p...onet.pl>

> - probiotyki (każda stosowała regularnie), zazwyczaj laciBios femina

Czy lactovaginal tez bedzie ok ?
Ela

Biopsja tarczycy-prośba o interpretację
katar, przeziębienie itd.
problemy z pójściem do lekarza na Śląsku - bardzo proszę o pomoc!
paznokcie i skórka dookoła co robić?
Ból przegrody nosowej