Re: Nawracajace grzybice pochwy - ginekolog Trojmiasto

From: b...@v...pl (a)
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Nawracajace grzybice pochwy - ginekolog Trojmiasto
Date: Fri, 2 Mar 2007 22:10:38 +0000 (UTC)

> Użytkownik "kreska" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

Ja równeiż miałąm non stop grzybice, ginekolog co wizyta przepisywał mi
Clotrimazolum i metronidazol dopochwowo.
Pomagałąo ale na krótko.
Zaczełam używać z chłopakiem prezerwatyw, i problem zniknoł, Ginekolog
powiedział ze "najwyraźniej mam uczulenei na sperme!!!!!!'"
No ale to nic.
Posżłam prywatnie, pobrał mi wycinek(dosc neiprzyjemne badanie) z powodu
nadżerki i wykazało wirusa Hpv i HSv. Zaczełam leczyc sie przeciwwirusowo
i do dziś tylko prezerwatywy.
Grzybice ustąpiły.

ps: lekami p/grzybicznymi leczony był równeiż mój chłopak , ale to i tak
nic nie pomagało. Wybierz się do dobrego ginekologa, zapytaj czy nie masz
nadźerki, zrób cytologie, i najlepiej wycinek wkierunku Hpv.
Mogą to być równeiż chlamydia (badanie to okolo 15zł)
Duzó zdrówka życzę.