uciazliwe swedzenie skory

1. Data: 2007-02-28 19:11:59

Temat: uciazliwe swedzenie skory
Od: "maciek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam.
Od kilku miesiecy mam napadowe uciazliwe swedzenie skory, takie prawie
jakby kucie, pojawiajace sie na klatce piersiowej, glowie, rekach.
Pojawia sie to gdy zrobi mi sie cieplo np. po wejsciu do cieplego
pomieszczenia, czasami po posilkach, gdy podejmuje jakas wieksza
aktywnosc fizyczna, w emocjach. Kiedys tez mialem cos podobnego, ale
pojawialo sie to bardzo zadko, a od kilku miesiecy nawet po kilka razy
na dzien.
Co moze byc tego przyczyną? Jak to zdiagnozowac?
Prosze o pomoc Maciek

2. Data: 2007-02-28 20:20:32

Temat: Re: uciazliwe swedzenie skory
Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maciek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
[...]
Zdecydowanie za dużo białka w diecie.
Pozdrawiam Jurek M.

3. Data: 2007-02-28 20:28:21

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "maciek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
> witam.
>>>
> Zdecydowanie za dużo białka w diecie.
> Pozdrawiam Jurek M.

Napisz proszę jak się odżywiasz. Przeciętne śniadanie, II śniadanie, obiad i
kolacja. Jak jesz miedzy posiłkami, to też.
Pozdrawiam Jurek M.

4. Data: 2007-02-28 20:40:01

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"Jurek" <m...@o...pl> napisał(a)
wnews:es4ocp$gfi$1@nemesis.news.tpi.pl:

> Zdecydowanie za dużo białka w diecie.

Mam podobnie jak tworca postu.

Radze pic wapno, moze nie pomaga, ale zdecydowanie lagodzi.
Do tego czasem czerwone plamy na skorze.

Ilosc bialka zdecydowanie nie ma tu nic do rzeczy! Obecnie prawie podwoilem
ilosc spozywanego bialka i jest lepiej niz gorzej!

Bzdury Wasc piszesz...a co najgorsze to teoretyzujesz...

--
Pozdr. Hektor

5. Data: 2007-02-28 21:12:50

Od: "maciek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zgadza się. Towarzyszy temu pojawianie sie czerwonych plam na klatce
piersiowej i po wewnetrznej stronie ramion.

Jeśli chodzi o moja diete to najczesciej wygląda to tak:
Sniadanie okolo 9:00 2-3 kromki chleba z maslem i wędliną
okolo 11;00 jakas przekąska - owoce cos słodkiego
okolo 13:00 - 14:00 Obiad. Przewaznie paczka brązowego ryżu, kaszy
gryczanej lub innej żadko ziemniaki + kawalek miesa lub ryby + surówka
( najczesciej czerwone buraczki, kiszona kapusta, kiszone ogórki)
czesto odrazu po obiedzie mam ochote na cos słodkiego i jem np.
kawalek czekolady
okolo 16:00 jakas przekąska - przewaznie owoce lub cos słodkiego
okolo 19:00 kolacja 3 kromki chleba z masłem i wędliną, czasmi gotwana
kiełbaska,

Próbowalem z wapnem ale mnie chyba nic nie pomaga.

Maciek

6. Data: 2007-03-01 07:03:12

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"maciek" <p...@i...pl> napisał(a)
wnews:1172697170.001434.166900@a75g2000cwd.googlegro
ups.com:

> Próbowalem z wapnem ale mnie chyba nic nie pomaga.

A masz moze problem z zatokami?

--
Pozdr. Hektor

7. Data: 2007-03-01 08:42:30

Od: "maciek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A masz moze problem z zatokami?
>
> --
> Pozdr. Hektor

Nie mam, Kiedys mialem czesto katary, ale po operacji przegrody jest
zdecydowanie lepiej

pozdr. Maciek

8. Data: 2007-03-01 10:34:20

Od: "Jan Kowalski" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maciek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
> Co moze byc tego przyczyną? Jak to zdiagnozowac?

może to jakaś alergia, która ujawnia się po minimalnym spoceniu się, co
jest normalne w opisanych sytuacjach? proponuję iść do alergologa jak
najszybciej, póki diagnoza nie będzie zagłuszona przez pyłki i tłumy
innych pacjentów. możesz też np. pokombinować ze zmianą kosmetyków,
proszków do prania itp.

9. Data: 2007-03-01 10:38:04

Od: "Jan Kowalski" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maciek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
> Zgadza się. Towarzyszy temu pojawianie sie czerwonych plam na klatce
> piersiowej i po wewnetrznej stronie ramion.

alergia objawia się właśnie m.in wysypką/zaczerwienieniem po wewnętrznej
stronie ramion + w pachwinach.

może pokupuj jakieś pigułki antyalergiczne bez recepty - jakiś allertec
czy coś takiego i obczaj, czy działa. jak hektor pisze że wapno pomaga
to tym bardziej wskazuje na jakieś kwestie uczuleniowe.

no i popróbuj ze zmianą kosmetyków/proszków do prania - może zniknie.

10. Data: 2007-03-01 14:41:57

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"Jan Kowalski" <o...@m...com> napisał(a)
wnews:es6ae1$ka0$1@achot.icm.edu.pl:

> może pokupuj jakieś pigułki antyalergiczne bez recepty - jakiś allertec
> czy coś takiego i obczaj, czy działa. jak hektor pisze że wapno pomaga
> to tym bardziej wskazuje na jakieś kwestie uczuleniowe.

Mi wapno lagodzilo objawy..ale ich nie "leczylo"

> no i popróbuj ze zmianą kosmetyków/proszków do prania - może zniknie.

Tez probowalem...po prostu czasem to jest i juz..

--
Pozdr. Hektor

Nawracajace grzybice pochwy - ginekolog Trojmiasto
Biopsja tarczycy-prośba o interpretację
katar, przeziębienie itd.
problemy z pójściem do lekarza na Śląsku - bardzo proszę o pomoc!
paznokcie i skórka dookoła co robić?