chodzenie w miejscu - co to może być

1. Data: 2007-02-28 20:09:54

Temat: chodzenie w miejscu - co to może być
Od: z...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Mam pytanie, jestem zaniepokojona zachowaniem mojej kuzynki. Jest to osoba 37
letnia, zdrowa przynajmiej do tej pory. Dawno jej nie widziałam i jestem
zszokowana, gdy ją dziś zobaczyłam. Ona po prostu drepcze w miejscu, znaczy
chodzi w mieszkaniu takimi drobniutkimi kroczkami w miejscu, widziałam kiedyś
takie zachowanie u osoby, która brała dużo leków psychotropowych, ale moja
kuzynka nie bierze żadnych leków! Jej sposób wypowiadania też mnie wystraszył,
mówi monoslabami, głównie "no", bardzo ciężko się z nią rozmawia. Mówi też
oczywiście normalnymi zdaniami i zupełnie rozsądnie, jednak większość jej
wypowiedzi jest typu "no". To jest osoba normalna, skończyła normalną szkołę
liceum, a w tej chwili sprawiła na mnie wrażenie osoby upośledzonej umysłowo. Co
to może być?!

2. Data: 2007-02-28 23:36:03

Temat: Re: chodzenie w miejscu - co to może być
Od: "Maja" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Lut, 21:09, z...@p...onet.pl wrote:
> [...]
> liceum, a w tej chwili sprawiła na mnie wrażenie osoby upośledzonej umysłowo. Co

Uważam, że konieczna jest wizyta u neurologa. Może to być początek
jakiejś choroby neurologicznej, których przecież jest sporo
(np.choroba Parkinsona, która wbrew pozorom w tak młodym wieku również
może się pojawić, czy np. SM, jak i wiele innych, niestety). Do
postawienia diagnozy konieczna jest wizyta u neurologa, i szereg
badań, które zleci.

Pozdrawiam,
Maja

3. Data: 2007-03-01 07:11:43

Od: xraven <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

z...@p...onet.pl napisał(a):
> [...]
> liceum, a w tej chwili sprawiła na mnie wrażenie osoby upośledzonej umysłowo. Co

Nie jestem ekspertem ale warto skontaktować sie z lekarzem
neurochirurgiem może to wylew lub udar z tym nie ma żartów.

uciazliwe swedzenie skory
Nawracajace grzybice pochwy - ginekolog Trojmiasto
Biopsja tarczycy-prośba o interpretację
katar, przeziębienie itd.
problemy z pójściem do lekarza na Śląsku - bardzo proszę o pomoc!