chodzenie w miejscu - co to może być

następny post »
From: z...@p...onet.pl
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: chodzenie w miejscu - co to może być
Date: 28 Feb 2007 21:09:54 +0100

Witam!

Mam pytanie, jestem zaniepokojona zachowaniem mojej kuzynki. Jest to osoba 37
letnia, zdrowa przynajmiej do tej pory. Dawno jej nie widziałam i jestem
zszokowana, gdy ją dziś zobaczyłam. Ona po prostu drepcze w miejscu, znaczy
chodzi w mieszkaniu takimi drobniutkimi kroczkami w miejscu, widziałam kiedyś
takie zachowanie u osoby, która brała dużo leków psychotropowych, ale moja
kuzynka nie bierze żadnych leków! Jej sposób wypowiadania też mnie wystraszył,
mówi monoslabami, głównie "no", bardzo ciężko się z nią rozmawia. Mówi też
oczywiście normalnymi zdaniami i zupełnie rozsądnie, jednak większość jej
wypowiedzi jest typu "no". To jest osoba normalna, skończyła normalną szkołę
liceum, a w tej chwili sprawiła na mnie wrażenie osoby upośledzonej umysłowo. Co
to może być?!