Nie dziwi nic.

11. Data: 2018-12-21 19:47:50

Temat: Re: Nie dziwi nic.
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-12-21 18:39, Jakub A. Krzewicki wrote:
> [...]
lom-nowe-francuskie-prawo-zezwala-na-seks-z-dziecmi/
?fbclid=IwAR1NjyINvG17f9aEGnCgUtUOrww46kkTTkJotHf3xh
tZ9rOcYpipb6Dhvzc#

28&id=100007495514813&set=p.2225885007671328&source=
47

> Mylisz się - specjalne zgody są w Polsce ale na współżycie małżeńskie od 16 r.ż.
> Pozamałżeńskie legalne od 15 r.ż.
>
> W Niemczech co najwyżej nie jest zabronione współżycie od 12 lat, kiedy obie
> strony są mniej więcej w tym samym wieku.
>
> Co do specjalnych zgód to chyba tylko w takich okolicznościach, kiedy obie
> strony są niemal młode - mogłyby być udzielane. Ale nie pomiędzy starym capem
> a dzierlatką poniżej zwykłego wieku zgody. Brzydota estetyczna takiego związku
> jest tu wskaźnikiem o niebagatelnym znaczeniu moralnym.

Właśnie, tu nie chodzi o względy antropologiczne, czy kulture, tylko o
wywołanie powszechnego obrzydzenia.

12. Data: 2018-12-21 21:00:50

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21/12/2018 o 17:39, Jakub A. Krzewicki pisze:

> [...]
47

> Mylisz się - specjalne zgody są w Polsce ale na współżycie małżeńskie od 16 r.ż.

niech bedzie, ja z urodzenia sie myle, tylko jak wytlumaczysz mi fakt
zawierania zwiazku malzenskiego z dwunastolatka w USA, co dla mnie
jednoznacznie laczy sie ze wspolzyciem, przypomina mi sie taki rockowy
pianista, w Anglii go zbojktowali z uwagi na to, ze zyje z dzieckiem,
troche lat temu to bylo, jednak nie slyszlalem zeby cokolwiek sie zmienilo

> [...]
> a dzierlatką poniżej zwykłego wieku zgody. Brzydota estetyczna takiego związku
> jest tu wskaźnikiem o niebagatelnym znaczeniu moralnym.

pozyjemy zobaczymy
--
gazebo

13. Data: 2018-12-21 21:01:19

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21/12/2018 o 18:47, Ilona pisze:

> [...]
47

> Właśnie, tu nie chodzi o względy antropologiczne, czy kulture, tylko o

i juz cie kurwa nie lubie

--
gazebo

14. Data: 2018-12-22 05:26:08

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 21 grudnia 2018 21:00:52 UTC+1 użytkownik gazebo napisał:

> [...]
> pianista, w Anglii go zbojktowali z uwagi na to, ze zyje z dzieckiem,
> troche lat temu to bylo, jednak nie slyszlalem zeby cokolwiek sie zmienilo

Jery Lee Lewis... przecież to po pierwsze zabitej wiochy mentalność była
w środowisku gdzie wyrastał ("miała konfirmację, to już może"), druga sprawa
że lata 60-te & 70-te w U.S. to były czasy, kiedy z takim Polańskim sędzia
zawarł śmieszną ugodę ;)

A w Europie to się wtedy w ogóle w dupach od erotyki poprzewracało jeszcze
bardziej niż Yankesom i fotografowie wręcz preferowali modelki podfruwajki
w obnażonych scenach.

15. Data: 2018-12-22 17:42:12

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> [...]
> bardziej niż Yankesom i fotografowie wręcz preferowali modelki podfruwajki

Takie trzyletnie albo dziewięcio??? Niewiedziauam ?

--
XL Wołynia nie zapomnimy!
https://m.interia.pl/nowa-historia/news,nId,2603974

16. Data: 2018-12-22 19:24:08

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22/12/2018 o 16:42, XL pisze:

> Takie trzyletnie albo dziewięcio??? Niewiedziauam ?

najlepsze male Chineczki, powinnas sprobowac

--
gazebo

17. Data: 2018-12-22 21:02:43

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 22 grudnia 2018 17:42:13 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> Takie trzyletnie albo dziewięcio??? Niewiedziauam ?

Nie mówię o takich pornosach, że 100% opinii jest, że to poprno, tylko o czymś,
co uchodziło / uchodzi za sztukę. Czyli niestety jeszcze więcej się
poprzewracało niż próbujesz tu przeczytać.

18. Data: 2018-12-22 21:08:06

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-12-21 21:01, gazebo wrote:

> [...]
?fbclid=IwAR1NjyINvG17f9aEGnCgUtUOrww46kkTTkJotHf3xh
tZ9rOcYpipb6Dhvzc#

28&id=100007495514813&set=p.2225885007671328&source=

Ooo, a to dlaczego?
Co się stało?

19. Data: 2018-12-23 00:24:42

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> co uchodziło / uchodzi za sztukę. Czyli niestety jeszcze więcej się
> poprzewracało niż próbujesz tu przeczytać.

A ja nie mówię o ,,wtedy", lecz o teraz - o Francji.

20. Data: 2018-12-23 01:36:45

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 23 grudnia 2018 00:25:02 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> A ja nie mówię o ,,wtedy", lecz o teraz - o Francji.

Przecież od tego wyszliśmy.
Próbuję tylko powiedzieć, że takie podejście psu z czterech liter nie wypadło.
Tylko ma długą, jeszcze premodernistyczną "tradycję".

Co prawda nauka próbowała jakoś wyjaśnić, że dziecko to jest podmiot o nieco
innej psychice niż dorośli i należy to szanować poprawnie je wychowując
(zgodnie z "drogą środka"), ale do tępaków to nigdy nie dociera i albo stosują
"czarną pedagogikę" albo drugą skrajność "wychowanie bezstresowe" i zazwyczaj
to w rodzinach o takich skrajnościach (jednej lub drugiej) dochodzi do
molestowań. Niekoniecznie przez samych złych rodziców - jak dziecko jest
prześladowane albo lekceważone i nie poświęca się jego formacji odpowiedniej
uwagi to nawet się z gnuśności toleruje obleśne zachowanie jakiegoś "wujka-
chujka" fotografa, reżysera, księdza etc. przymyka oko. Taka postawa biernej
agresji często podświadomie dlatego, że myśli się o takich dzieciach jako
"niechcianych", "z wpadki" und sofort.

Niemcy - imigranci z Afryki PRACUJĄ!
[Z cyklu: Inna Polska] Znacie te bajki... to poczytajcie:
Przestawienie akcentów ?
Dzisiejsze niuchanie w GWnie (Nius z GWna vs Stasiek)
O tym, jak...