Nie dziwi nic.

21. Data: 2018-12-24 14:04:55

Temat: Re: Nie dziwi nic.
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21/12/2018 o 20:01, gazebo pisze:
> [...]
lom-nowe-francuskie-prawo-zezwala-na-seks-z-dziecmi/
?fbclid=IwAR1NjyINvG17f9aEGnCgUtUOrww46kkTTkJotHf3xh
tZ9rOcYpipb6Dhvzc#

28&id=100007495514813&set=p.2225885007671328&source=
47

> i juz cie kurwa nie lubie

nie lubie byc obrzydzany

--
gazebo

22. Data: 2018-12-24 21:08:34

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-12-24 14:04, gazebo wrote:

> [...]
?fbclid=IwAR1NjyINvG17f9aEGnCgUtUOrww46kkTTkJotHf3xh
tZ9rOcYpipb6Dhvzc#

28&id=100007495514813&set=p.2225885007671328&source=

Nikt nie lubi.
Ale, tak właśnie działa marksizm kulturowy.

Niemcy - imigranci z Afryki PRACUJĄ!
[Z cyklu: Inna Polska] Znacie te bajki... to poczytajcie:
Przestawienie akcentów ?
Dzisiejsze niuchanie w GWnie (Nius z GWna vs Stasiek)
O tym, jak...