Nie ma co się cieszyć z wysokiego IQ

11. Data: 2016-02-09 21:43:43

Temat: Re: Nie ma co się cieszyć z wysokiego IQ
Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pinokio" napisał w wiadomości grup

W dniu 09.02.2016 o 21:36, pinokio pisze:
> [...]

znienawidzony-czlowiek-w-ameryce,artykuly,202468,1,1
.html

>Ci, którzy go dobrze znają, przyznają, że jest diabelnie inteligentny.
>Żongluje sarkazmami i ironią."

Co nie dowodzi wysokiego IQ.

12. Data: 2016-02-09 21:45:46

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.02.2016 o 21:43, Ghost pisze:

> Co nie dowodzi wysokiego IQ.

"diabelnie inteligentny" nie dowodzi?

13. Data: 2016-02-09 21:57:46

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.02.2016 o 18:20, pinokio pisze:
> Zwłaszcza gdy staje się to powodem uważania za nadczłowieka i zaniku
> ludzkich odruchów.

Kosiarz umysłów
Jobe (Jeff Fahey) jest prostodusznym i nierozgarniętym chłopakiem,
zdolnym jedynie do pracy w ogrodzie. Dzięki doktorowi Lawrence Angelo
(Pierce Brosnan) i jego eksperymentom ze stymulatorami mózgu staje się
geniuszem. Im więcej inteligencji nabiera Jobe, tym bardziej rośnie w
nim chęć zemsty na ludziach, którzy go krzywdzili.

http://www.filmweb.pl/film/Kosiarz+umys%C5%82%C3%B3w
-1992-6852/descs

--------------------

Kosiarz umysłów kojarzy mi się z powieścią "Psie serce" Michaiła Bułhakowa:
"Bohaterem opowiadania jest profesor Preobrażeński, który przeszczepia
psu Szarikowi ludzką przysadkę mózgową. Zwierzę zmienia się w człowieka,
ale tym samym zyskuje najgorsze ludzkie przywary. Utwór w sposób
zawoalowany podejmuje krytykę rewolucji proletariackiej."

14. Data: 2016-02-09 22:24:21

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pinokio" napisał w wiadomości grup

>"diabelnie inteligentny" nie dowodzi?

nie, ani troche

15. Data: 2016-02-09 22:26:05

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.02.2016 o 22:24, Ghost pisze:

> nie, ani troche

A czego dowodzi?

16. Data: 2016-02-09 23:15:11

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pinokio" napisał w wiadomości grup

>A czego dowodzi?

Tego, że ktoś takie coś napisał.

17. Data: 2016-02-10 00:51:39

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"pinokio" <p...@n...adres.pl> wrote in message

> Rozumiem, aż za dobrze, można szantażem wymuszać miliony,
> a jak się komuś nie podoba to niech straci całe swoje pieniądze.
> Równie dobrze mógłbyś napisać: skoro nie podobają ci się morderstwa,
> za które nie ma kary, to sam nie morduj.
>
> Rozumiesz co napisałeś powyżej??
> Myślisz że dobry człowiek który by to robił byłby konkurencyjny w stosunku
> do takich psycholi? Nie ma szans konkurowania.

Przemyśl co napisałeś: Twoim zdaniem ktoś kto ROZDAJE ZA DARMO
lekarstwo NIE będzie konkurencyjny do pana który bierze $750 za tabletkę?

18. Data: 2016-02-10 00:53:21

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Popierasz tego "inwestora" bo Twoje ukochane Apple też stosuje nieuczciwe
> zagrania?

Nie popieram tego inwestora - zauważam tylko że jakkolwiek ocenisz
go "moralnie" to nie zrobił nic niezgodnego z obowiązującym prawem.

Oczekiwanie że ktoś będzie się zachowywał charytatywnie jest śmieszne
i takie oczekiwania skierowane w stosunku do niego naturalną moim
zdaniem jego reakcję: LOL.

19. Data: 2016-02-10 00:55:44

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

znienawidzony-czlowiek-w-ameryce,artykuly,202468,1,1
.html

> Bohater artykułu ma niewątpliwie wysokie IQ, brakuje mu
> tylko empatii i innych składowych człowieczeństwa

Żaden normalny biznesmen nie kieruje się empatią :-)
Nie wiem skąd to bierzesz...

Dałem Ci przykład wielkiej korporacji liczącej sobie
150 tysięcy dolarów za chemioterapię antyrakową
która przedłuży pacjentowi życie średnio o 90 dni.
Czemu nie pójdziesz do nich i nie zarządasz aby
rozdawali tą kurację za darmo, kierując się empatią?

20. Data: 2016-02-10 00:56:34

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Karnację zawdzięcza genom - jest synem imigrantów z Albanii i Chorwacji.
> Ci, którzy go dobrze znają, przyznają, że jest diabelnie inteligentny.

Ciekawe jest to malowanie go jako diabła...
Ujeżdzanie się na emocjach czytelnika...
Padasz ofiarą pismaków którzy owijają sobie Ciebie wokół palca.

wagoniki
myśliwi
(tylko)logiczne argumenty?
Uwaga na_Halnego ;)
Nieszczepione dzieci trafiły do szpitala z ciężkimi infekcjami.