Niemcy robią zapasy.

231. Data: 2016-12-03 23:16:51

Temat: Re: Niemcy robią zapasy.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Pewnie nie warto, bo tu i tak wszyscy już zaszczepieni.

A jednak się wściekasz 3-)

--
XL

232. Data: 2016-12-03 23:23:46

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.12.2016 o 23:16, Ikselka pisze:

> A jednak się wściekasz 3-)

Nie patrz już w to lustro, bo ci ewidentnie szkodzi.

Ewa

233. Data: 2016-12-03 23:50:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Nie patrz już w to lustro, bo ci ewidentnie szkodzi.

Podglądając moje we własnym pomyliłaś już lustereczka. Optyka robi figle.

--
XL

234. Data: 2016-12-05 12:47:39

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.12.2016 o 23:50, Ikselka pisze:

> Podglądając moje we własnym pomyliłaś już lustereczka. Optyka robi figle.

No, robi, bo przekombinowałaś.

Ewa

235. Data: 2016-12-05 13:58:56

Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

01 Dec 2016 10:33:36 GMT, w <583ffc80$0$662$65785112@news.neostrada.pl>,
Ikselka <i...@g...pl> napisał(-a):

> Lepsze niż twoja perfidia i obłuda. Bo szczere.

Zupełnie jakby wielbić złodzieja. Kradnie, bo szczerze to lubi.

I jest lepszy od tego, który nieszczerze to potępia.

236. Data: 2016-12-05 19:39:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 5 Dec 2016 12:47:39 +0100, FEniks napisał(a):

> No, robi, bo przekombinowałaś.

Patrz w swoje, nie w moje.

237. Data: 2016-12-06 10:37:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

r...@k...pl <r...@k...pl> wrote:
> 01 Dec 2016 10:33:36 GMT, w <583ffc80$0$662$65785112@news.neostrada.pl>,

> Zupełnie jakby wielbić złodzieja. Kradnie, bo szczerze to lubi.
>
> I jest lepszy od tego, który nieszczerze to potępia.

Przynajmniej od jawnie zdeklarowanego złodzieja wiadomo, czego się
spodziewać, a nieszczery potępiacz Twoje zaufanie wykorzysta i portfel Ci
prędzej ukradnie, niż złodziej - i na złodzieja winę zrzuci :->

--
XL

238. Data: 2016-12-06 15:29:57

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-11-25 o 13:55, Ikselka pisze:

> Bardzo ładnie to zebrałeś, zaiste.
> Teraz pomyśl tylko o jakiejś panice zupełnie nawet niezwiązanej z
> terroryzmem czy wojną, vide sprzed kilku lat panika z cukrem. A może to być
> przecież panika jeszcze mniej sympatyczna, bardziej ogólna, spowodowana
> choćby szkodliwą akcją propagandową. I wtedy sklepy zostaną oblężone, po
> czym obrabowane, więc nie zapewnią mieszkańcom blokowisk dostępu do
> jedzenia. A zanim sytuacja zostanie opanowana, jeść trzeba.
> Nie mówię już nawet o epidemiach chorób czy awariach energetycznych...

W moim pobliżu jest 6 słownie 6 sklepów wielkopowierzchniowych (hi, hi).
Jak ogłaszają promocje to nawet się nie wybieram, Armageddon + Dolina
Gehenny to pikuś. Ale wszyscy się przyzwyczaili, nawet TV rzadko
przyjeżdża :)
Myślę, że właśnie tam powinni stanąć przedstawiciele ZUS- i Lekarskich
Komisji Orzekających - cudownych ozdrowień co niemiara...
pozdr
Stefan

239. Data: 2016-12-06 15:54:19

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-11-26 o 22:31, Ikselka pisze:

> https://piotrbein.wordpress.com/2016/01/21/prof-maje
wska-choroby-zakazne-u-szczepionych-film-z-napisami/
> https://piotrbein.wordpress.com/2012/10/11/prof-maje
wska-ochronne-choroby-zakazne-wycofane-zabojcze-szcz
epionki/
> https://piotrbein.wordpress.com/2016/01/18/prof-maje
wska-szczepienia-p-polio-wywoluja-polio-zapytanie-o-
swinie/

> itp.

Czy pani Majewska podaje takie dane jak ilość osób(dzieci)
zaszczepionych daną szczepionką i u ilu z nich wystąpiły objawy
chorobowe? Czy w każdym przypadku zaszkodzenia poszczepiennego
dokumentacja dziecka jednoznacznie potwierdziła stan zdrowia dziecka
PRZED szczepieniem? Jaki jest stopień wiarygodności bazy danych?
Jakiś czas temu pomagałem opracować statystykę do pracy doktorskiej
(lekarz,własne operacje laparoskopowe). Jakie były pierwsze pytania
wysokiego gremium? Jaka jest wiarygodność zebranych danych i metodyka
statystyki!! Nie interesowały ich (na początku) przyczyny błędów,
powikłań itd. Tylko czy dane są wiarygodne!!!
Wiesz ile milionów osób codziennie przechodzi przez pasy? Ile osób ulega
potrąceniu itp. na tychże pasach? A ile z nich wlazło na jezdnie na
czerwonym - no bo im wolno? Właśnie dzisiaj trzy metry ode mnie z tłumku
ludzi czekających na zielone wyrwała się starsza pani. Poślizgnęła się
na jezdni. Jakby przeżyła, mogłaby przeczytać o sobie w gazecie, ale nie
przeczyta :(
Temat szczepień osobiście mi lata - ja byłem szczepiony na co się dało,
moje dzieci, teraz wnuki - nigdy mi na myśl nie przyszło, że mogę
ryzykować i nie szczepić. The End, Finale, Finis.
pozdr
Stefan

240. Data: 2016-12-06 16:05:34

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-11-28 o 10:52, Ikselka pisze:
> Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> A już nawet nie chcę myśleć, co przywlekli ze sobą do Europy imigranci z
> Afryki i Syrii w liczbie (jak dotąd) już ponad 1 200 000. Nikt ich nie
> bada, nikt ich nie szczepi, nikt niczego nie jest w stanie stwierdzić na
> temat ich historii zdrowotnej, ani na temat zachowania się w naszej
> populacji obcych dla niej szczepów bakterii i wirusów. A polio w Afryce
> szaleje. Żeby tylko polio - niedawno szalała gorączka krwotoczna.

Pamiętasz jak za Gierka nasi budowlańcy jeździli na rurę do Oranienburga
i na inne wielkie budowy w ZSRR? A pamiętasz co przywozili z sobą?
Oprócz pralek dywanów itp? Przypomnę ci - takie męskie (no, nie tylko,
damskie też) "katarki" Za cholerę nie poddawały się klasycznemu
leczeniu. Tzw syberyjski syf był cholernie odporny (no bo radziecki!!!).
Po kilku latach znaleźli kombinację leków ale wieść gminna niesie, że u
Tunguzów nad Bajkałem jest już nowa odmiana (o lekoodpornej gruźlicy nie
wspomnę)
Jak w 75 jechałem do Mongolii - zaliczyłem komplet szpryc razem równe
13!!! TRZYNASCIE!!! Łącznie z żółtą febrą która w Mongolii nie
występuje. Ale w Instytucie Chorób Tropikalnych w Gdyni nie było zmiłuj
się - ramię, pośladek, drugie ramię, drugi półd... A potem gorączka,
wymioty.
pozdr
Stefan

Moje pożyteczne fobie...
Coś elektrycznego do tarcia ziemnieków
Co zamiast pracowitego rogala na 11 listopada?
Nowa wersja programu dietetycznego Ananas2_50
Amazon India Coupons