Nienawiść

421. Data: 2010-10-20 20:29:56

Temat: Re: Nienawiść
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Nie szkodzi, to i tak nie był żaden mazurek Chopina ;)

Zabrzmi to pewnie jak nerwowy kujawiak, ale Ewo działa Ci e-mail?

--

Paulinka

422. Data: 2010-10-20 20:31:05

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-20 22:12, Nowy lepszy tren R pisze:
> Był to dzień 20-październik-10, kiedy Druch napełnił usenet słów muzyką:

> Vb - nawet seksowny głos ma ta Fotyga. :)

Serio piszesz?

Hm, może. Jakoś trudno mi głos od osoby oddzielić, zwłaszcza kiedy widzę.

Ewa

423. Data: 2010-10-20 20:35:01

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
.googlegroups.com...

> Nie ma czegoś takiego że kobiety są bardziej realne od mężczyzn, bo wiele
> kobiet zachowuje się zupełnie irracjonalnie, albo jak się dostosują do
> jakieś teoretycznej głupoty, to głową mur wcześnie rozbijesz niż załatwisz
> coś z kobietą...po następne Kant to uderzenie filozofi o ziemie...z nieba
> na ziemie, bo za średniowiecza była nie z tego świata i to ćlamanie
> kobiet, rozmękczanie rzeczywistości, ta obrzydliwa łagodność rozmywa też
> konkretyzację...ale jak mówię to zależy od kobiety i od faceta, a nie
> takie jakieś wywyższanie stosujesz do kosztem mężczyzn....no zupełnie jak
> [...]
Mówię o czymś zupełnie innym.

1. Nasze hormony dają nam nieźle popalić.
Przez 2 dni nagle okazuje się, że wszyscy są wredni i świat wali nam się na
głowę.
Jeśli skojarzy się to z cyklem menstruacyjnym, to w efekcie dostajemy niezły
dystans do swoich chwilowych emocji, humorków. I do tego właśnie piłam.

2. Kobietki są bardziej cielesne. Nie jesteśmy w stanie oderwać się od
ziemi, bo nasz organizm z powrotem nas na nią ściąga.

I jeśli Globku zaczniesz teraz tu rzucać jakieś XIV wieczne teksty o
kobietach, to mnie wetnie.

MK

424. Data: 2010-10-20 20:36:14

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Druch wrote:
> "vonBraun" <i...@g...pl> wrote in message

> vB, z tego co wiem, poruszasz sie tylko po glownych serwisach.
> Czyli Mainstream - on jest specyficzny.
>
> Kiedys rozmawialismy o tym - pokazywałem Tobie INNE opinie,
> alternatywne - to był tekst Michalkiewicza.
> Wtedy powiedziales ze bujam po jakis ekstremalnie-prawicowych
> stronach, do ktorych nikt nie zaglada :))
>
> Popełniles typowy dla mainstreamowego czytelnika blad -
> nie wiedziales nawet ze Michalkiewicz jest _najbardziej_
> czytanym bloggerem w polskim internecie.
To Kominek już nie jest?

A Michałkiewicz OK, ale dawałeś jak pamiętam linki bardziej nawiedzone.

> Tylko skad to miałes wiedziec?
> Z mainstreamowych mediów sie tego nie dowiesz! :)
>
> ----
> To samo zreszta dotyczy np. Katastrofy Smolenskie i informacje
> o jej kulisach. Tu na grupie jest pora grupa ktora wierzy
> jedynie w mainstreamowe informacje i nerwowo reaguje na
> kazda informacje "z poza", dramatycznie broniąc mainstreamu.
IMHO na INFORMACJE reaguje spokojnie. Na wszystko inne zaleznie od
stopnia "paranoidaizacji" przekazu.

> Mysle ze to kwestia pewnej odwagi zeby poszukac *alternatywnych*
> informacji i na podstawie wielu roznych opinii - wyrabiac sobie wlasna.
>
> -------
> Co do fotygi - rzeczywiscie ma ona _troche_ specyficzne zachowanie.
> Ale akurat to uwypuklają media glownego nurtu nielubiąc jej jako ze
> PiSowska
> - i byc moze dales sie poniesc ich emocjom. Tej calej "zlosci" na nią
Dla mnie opcja polityczna nie ma tu znaczenia. Podobną game uczuć
wyzwala u mnie Pitera a w końcu jest z PO.

Niestety obawiam się że rónież "psychoanalizując" innych masz założone
na nos okulary z jednym szkiełkiem z napisem PiS a drugim "reszta
świata". Bez zdjęcia tych okularów lepiej nie podejmowac się
"psychoanalizy" bo to uboga psychoanaliza dla ubogich DUCHEM.
.
> Bo ciekawe ze akurat ją zauwazasz - jaka jest Twoja opinia o Niesiolowskim,
Niesiołowski w większości swoich najagresywniejszych przekazów nie
posługuje sie "obrażaniem", "zawieszaniem głosu" po którym domyślac się
mamy jakis głebokich tresci (a nigdy jawnie się nie pojawiają).
Nie jest wiecznie smutny, nie oczekuje od świata aby go co chwila
przepraszał. Mówi WPROST o co mu chodzi. Dokładnie wyraża swoje emocje
nie ujawniając przy tym jakiegoś takiego jak ktoś pisał wcześniej
"wielokrotnego poskręcania". Gdyby był moim przeciwnikiem politycznym
wyzwalałby zapewne jakieś IMPULSY WALKI - tak jak w sytuacji gdy ktoś
wymusi Ci pierwszeństwo i wmawia policjantowi że było odwrotnie. W tej
sytuacji agresja jest naturalna i o takich przypadkach nie piszę. Piszę
raczej o sytuacjach w których osoba de facto skrzywdzona przez życie
wyzwala we mnie taki impuls agresji.

> Palikocie?
Pisałem o palikocie w dyskusji z Globem jakis czas temu, nie będę sie
powtarzał. Niestety PiSowskie okulary przesłaniają ci tę postać. Jeśli
jednak kiedykolwiek zyskam pewność, że choć trochę rozumiesz tego
człowieka, to o chętnie o nim z toba porozmawiam.

pozdrawiam
vonBraun

425. Data: 2010-10-20 20:38:42

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:

> [...]
> ziemi, bo nasz organizm z powrotem nas na nią ściąga.
>
> I jeśli Globku zaczniesz teraz tu rzucać jakieś XIV wieczne teksty o

Vilar Twój humor psuje zwykłe PMS?

--

Paulinka

426. Data: 2010-10-20 20:39:21

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-20 22:35, Vilar pisze:

> Przez 2 dni

Szczęściara!

Ewa

427. Data: 2010-10-20 20:40:06

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-20 22:29, Paulinka pisze:

> Zabrzmi to pewnie jak nerwowy kujawiak, ale Ewo działa Ci e-mail?

Działa. Odpisałam.

Ewa

428. Data: 2010-10-20 20:40:54

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-20 22:28, Nowy lepszy tren R pisze:

> Imho, dość dziwnie reagujesz na naturalne rzeczy czasem.

Może Paweł jeszcze nie zdążył wytworzyć przeciwciał anty-pimpusiowych.

--
Pozdrawiam - Aicha

429. Data: 2010-10-20 20:42:24

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:i9nk0r$5s7$21@node1.news.atman.pl...

.googlegroups.com...

> Vilar Twój humor psuje zwykłe PMS?
>
> --
>
> Paulinka

Ze niby Twojego nie???

Jasne że tak, świat wali mi się na głowę.....
Tylko, że już mam do tego niezły dystans (praktyka czyni mistrza), więc
wiesz... wzruszam ramionami i tyle.

MK

430. Data: 2010-10-20 20:43:18

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szczęściara!
>
> Ewa

Wiesz, że coś mi się obiło o uszy o wystawianiu kobiet w tym czasie na dachy
lepianek?
Mądrzy Ci faceci tam byli.....

MK

Sam się zastanawiam co o tym myśleć?;)
Po trupach do celu
ZWROTKA
Szczucie...
Politycy z zębami zaciśniętymi z miłości.