Nienawiść

621. Data: 2010-10-21 15:11:18

Temat: Re: Nienawiść
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 21 Oct 2010 16:58:54 +0200, Przemysław Debski napisał(a):

> Więc zasadniczo czy prostytutka, czy zakonnica nie
> ma to znaczenia dla tematu.

To się nazywa penis, a nie temat :-)

622. Data: 2010-10-21 15:12:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 21 Oct 2010 17:09:57 +0200, Aicha napisał(a):

> Jeszcze raz:
> _znoszenia_ macy_

Więc gdzie konkretnie ten kanibalizm?

623. Data: 2010-10-21 15:19:06

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Paź, 16:58, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> To tylko opinia człowieka, który bardzo słabo czyta wszelkiego rodzaju gry
> słowne, przenośnie, czy metafory.

> Na pewno nie brak mi wiedzy o faktach, o których nie wiesz Ty - stąd
> absolutnie nie mozesz odczytywac tego, o czym piszę.
> Nie wiesz m.in. ze do macy nie dodaje sie jajek, więc nie sposób bylo
> skojarzyć tego ze "znoszeniem" Aichowym (ona zresztą też nie wie), jak
> również nie wiesz, CO ja wiem, więc i co skojarzyłam na podstawie
> Aichopwego "kanibalizmu", mianowicie o pogłoskach krążących odwiecznie na
> temat tejże macy:http://www.google.pl/search?q=%22krew+do+macy%2
2&ie=utf-8&oe=utf-8&aq...

Widzę, że nie zrozumiałaś nic z tego co napisałem.
Ale po tym co napisałem, zdziwiłbym się gdybyś zrozumiała :-)

> U Ciebie wcale go nie zauważam - raczej tylko niemęską czepliwość i
> oslizłość, która przystoi raczej przekupce.

To nie jest ani czepliwość, ani oślizłość, to jest proste stwierdzenie
faktu.
Mama takie zdanie na twój temat, a nie inne. Czyżbyś nie lubiła
szczerości?

> Kłóci się z Twoją opinią - tylko i wyłącznie. A od Twojej opinii do
> rzeczywistości jest jak stąd do gwiazd.

Jesteś jedną z nielicznych osób jakie znam, u których sfera
deklaracji (co do wiedzy, myślenia, zachowania) tak drastycznie
odbiega od rzeczywistości...

I proponuje odpuścić sobie dalszą wymianę postów na zasadzie "wcale
mnie znasz",
bo wymieniliśmy ze sobą wystarczającą ilość postów i przeczytałem
wystarczająco dużo twoich opinii na różne tematy. Nie podzielam opinii
tych, którzy uważają, że "w internecie to co innego, niż w realu". Nie
można oddzielić tego co się pisze od samego siebie...
(A przynajmniej ani ty, ani ja nie należymy do osób tworzących
"wirtualne osobowości" oderwane od rzeczywistości).

Mam wystarczająco dużo przykładów, które moja opinię potwierdzają,
włącznie z twoja ostatnią dyskusją na kuchni.

O czym innym niż napisałem może świadczyć "nacjonalistyczna" awantura
o zdanie: "To nie litewskie cepeliny, to tylko polskie pyzy"*. Ile
dystansu potrzeba żeby zrozumieć to zdanie: "To nie litewskie
cepeliny, tylko polskie pyzy"? Prawie żadnego, a i na to cię nie było
stać... I jak to ocenić u osoby, które jednocześnie zastanawia się
dlaczegóż to Żydzi są tacy przewrażliwieni w wątku "Fenomen Żyda"?

Stalker

624. Data: 2010-10-21 15:25:22

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Paź, 17:12, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Więc gdzie konkretnie ten kanibalizm?

Jeszcze się do czegoś odniosę. Pisałaś niedawno, że "potrafisz się
bronić".
I owszem doskonale sie sprawdzasz w dyskusji jak powyżej, w której z
uporem osła ciągniesz temat i brniesz, nawet jeśli kompletnie nie masz
racji, albo nic nie rozumiesz.
Faktem jest, że niektórym może to imponować: "Co za upór, co za
stanowczość".

Ale dla niektórych kilka takich dyskusji powoduje, że zdecydowanie
bliżej Ci do strosmajerowskiej gołębicy, niż do szlachetnego osła...

Stalker

625. Data: 2010-10-21 15:34:54

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Był to dzień 21-październik-10, kiedy medea napełnił usenet słów muzyką:

> Zduszony i pełny? To mi się wyklucza.

A mi się komponuje. No i co, czyż nie jest miło? :)

> Obawiam się, że gdyby spuściła ten głos ze smyczy, to wyszedłby pisk.

Obstawiam ryk. Może Ryczypisk?!
:)

626. Data: 2010-10-21 15:37:40

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Był to dzień 21-październik-10, kiedy zażółcony napełnił usenet słów
muzyką:

> Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
> wiadomości news:nvo7p4etj081$.dlg@trenerowa.karma...

> No dobra, ubrałeś jakiś truizm we własne słowa i tak do mnie gadasz.
> A konkrety ?
> Wal wprost w pysk, jak facet, a nie mi tu ogólnym patafiankiem.
> Potraktuj mnie jak człowieka, który wymaga wysiłku
> precyzyjnych wskazówek i sformułowań.
> Wystarczająco mnie już frustruje priv-bagienko z P i potrzebuję
> pomocy jakiejś takiej bardziej zaangażowanej jednak.

A nie, to ja odpadam. Zresztą konkret jest - tylko, że Ty go nie widzisz.
To jest właśnie wskazówka sama w sobie, tak bym to ujął :)

627. Data: 2010-10-21 15:40:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 21 Oct 2010 08:19:06 -0700 (PDT), Stalker napisał(a):

> Ile
> dystansu potrzeba żeby zrozumieć to zdanie: "To nie litewskie
> cepeliny, tylko polskie pyzy"?

Zdanie brzmiało: "To nie litewskie cepeliny, TO tylko polskie pyzy".
Reszta Twej pisaniny mnie absolutnie nie interesuje, mnie interesują tylko
fakty.

628. Data: 2010-10-21 15:40:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 21 Oct 2010 08:25:22 -0700 (PDT), Stalker napisał(a):

PLONK

629. Data: 2010-10-21 15:49:16

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Paź, 17:40, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Zdanie brzmiało: "To nie litewskie cepeliny, TO tylko polskie pyzy".
> Reszta Twej pisaniny mnie absolutnie nie interesuje, mnie interesują tylko
> fakty.

Przecież ta odpowiedź to jest właśnie potwierdzenie tego co napisałem.
Brniesz z uporem godnym maniaka, byleby tylko nikt nie pomyślał, że
sie pomyliłaś, źle zrozumiałaś, albo nie wiedziałaś.

Napisałem wyraźnie:

[...]

Miałem napisać w poprzednim poście: "złapałaś różnicę"?, ale się
wstrzymałem.
Nie złapałaś... bo brak Ci dystansu, a nie brak ślepego uporu...

Stalker

630. Data: 2010-10-21 15:52:20

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-21 17:40, Ikselka pisze:

> Zdanie brzmiało: "To nie litewskie cepeliny, TO tylko polskie pyzy".
> Reszta Twej pisaniny mnie absolutnie nie interesuje, mnie interesują tylko
> fakty.

Właściwy cytat był przecież w poście Stalkera w poprzedniej linijce. To
było TYLKO interpretacją tegoż.

Ewa

Sam się zastanawiam co o tym myśleć?;)
Po trupach do celu
ZWROTKA
Szczucie...
Politycy z zębami zaciśniętymi z miłości.