Niepełnosprawny zakłada własną firmę

następny post »
From: "Piotrek" <p...@e...pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Niepełnosprawny zakłada własną firmę
Date: Sat, 22 Oct 2011 20:18:46 +0200

Witam,
Z uwagi na to że nie mam doświadczenia w tej materii swoje zapytanie kieruję
do osób które prowadzą działalność gospodarczą. Jestem osobą niepełnosprawną
z umiarkowanym stopniem niepełnosprawności. Z powodu stanu zdrowia pobieram
rentę socjalną. Przez ostatnie kilka lat pracowałem na pół etatu jednak z
powodu likwidacji stanowiska straciłem pracę.

Nie chciałbym narzekać jak większość społeczeństwa na swój los i mówić że
jest źle lecz postanowiłem wziąć sprawy w swoje ręce i chciałbym rozpocząć
własną działalność gospodarczą. Mam pewne doświadczenie które zdobyłem przez
lata i uważam że to co robiłem pracując u swojego pracodawcy mogę wykonywać
dalej na własny rachunek.

Mam kilka pytań
1. Czy mogę otrzymać dotację na otwarcie własnej działalności? Jeśli tak
jakie warunki muszę spełnić i w jakiej wysokości?
2. Jakie składki będę musiał opłacać?
3. Czy PFRON ma jakiś program wsparcia dla niepełnosprawnych
przedsiębiorców?
4. Czy prowadząc własną firmę muszę zawiesić rentę socjalną?
5. Czy prowadząc jednoosobową działalność mogę zatrudnić niepełnosprawnego
pracownika?

Proszę o porady. Mile widziane wpisy osób niepełnosprawnych aktywnie
uczestniczących w życiu gospodarczym. Pozdrawiam serdecznie wszystkich.

Piotr Korytkowski

23.10 wromek
25.10 Robert G
Autotranskrypcja dla niedosłyszących
is it live this group at news.icm.edu.pl
Witam
Zlecę wykonanie takiego chodzika
Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym
karta parkingowa
stuck puck
Chodzik 3 kołowy
zlecenie na chodzik 3 kołowy
Fan club chodzik
Podejście usługodawców do niepełnosprawnych
cicho sza
Chodzik 3 kołowy zmaina kół na wieksze.
halo
Usenet z googla