No i nie wyszły mi te kluchy :(

1. Data: 2004-01-20 15:58:54

Temat: No i nie wyszły mi te kluchy :(
Od: "Medea" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Nie doczekałam się odpowiedzi i zrobiłam na czuja te kluchy z mięsem. Nie
chciały się lepić (tak jak u Makłowicza), pewnie dodałam złej mąki, a i
nadzienie z mięsa wyszło nie bardzo. Jednak lepiej mięso wcześniej ugotować
a potem zemleć. Cóż... człowiek uczy się na błędach. Ale zjedliśmy i
napchaliśmy brzuchy. Za to barszczyk czerwony udał mi się wyśmienity :).
Podaję przepis:
1kg buraków (byle dobrych, soczystych)
1 średnia marchewka
1 średnia pietruszka
kawałek nieduży selera
kawałeczek pora
2 ząbki czosnku
2 jabłka ( najlepiej kwaskawe)
sól, odrobina cukru
Wszystkie warzywa obieramy, buraki kroimy na mniejsze kawałki, jeśli są
duże. Gotujemy w osolonej wodzie, w garnku mniej więcej 5l. Po godzinie
gotowania dodajemy obrane ze skórek i szypułek, pokrojone na 4 częsci
jabłka, dodajemy trochę cukru. Gotujemy jescze ze 30 minut i przecedzamy.
Jeśli ktoś lubi pikantny barszczyk, może go sobie mocniej przyprawić
pieprzem.
Ewa

1. Data: 2004-01-20 17:07:31

Temat: Re: No i nie wyszły mi te kluchy :(
Od: Evunia <j...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 20 Jan 2004 16:58:54 +0100, na pl.rec.kuchnia, Medea napisał(a):

> Nie doczekałam się odpowiedzi i zrobiłam na czuja te kluchy z mięsem.

Nie widziałam wcześniej tego pytania, cos mi na oczy pada ostatnio ;)
Ale dziś, zaraz, ma być moja mama na herbatce, a ona robi pyszne kluchy z
mięsem, więc zapytam ! :)

--
Eva Sheers

Przepis ciasto winogronowe