No to moje "wkupne"

1. Data: 2001-10-09 15:14:55

Temat: No to moje "wkupne"
Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Hoja obzartuchy. Pragne wejsc w rubryke z KLASA i proponuje marokanski
przysmak. Tylko nie wiem czy znacie djintan, lub djinten, lub dzintan, lub
dzinten (z
z kropka). To jest puder, mielony kminek. Ale pachnie inaczej niz kminek.
Bez tego sie nie obejdzie. Jak kminek zmielicie to bedzie cos innego, a ma
byc djintan.
Pisac czy sobie darowac? Krysia to na pewno w domu ma, nie wiem jak z
reszta. Szybko dawac znac, to wysle.

1. Data: 2001-10-09 15:25:15

Temat: Re: No to moje "wkupne"
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@h...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9pv4h8$chr$...@n...xs4all.nl...
> [...]
> byc djintan.
> Pisac czy sobie darowac? Krysia to na pewno w domu ma, nie wiem jak z

o matko, to może paczuszki z tym djintanem powysyłaj, co?
Do mnie pierwszą.

Wkn

1. Data: 2001-10-09 15:34:18

Od: "zosia" <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko nie wiem czy znacie djintan, lub djinten, lub dzintan, lub
> dzinten (z kropka)

w maroku jest taka przyprawa, ktora dodaje sie absolutnie do wszystkiego,
jest to rodzaj kminku (kimn arabski bodajze), chociaz smakuje inaczej niz
nasz, nazywa sie kamun. czy o to chodzi?

z.

1. Data: 2001-10-09 15:43:24

Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

YEP !!!!!! BINGO !!! Zosiu, u nas tez sie nazywa komajn. Moze byc. Ma
jeszsze ktos?

1. Data: 2001-10-09 16:02:30

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@h...com> wrote:

>YEP !!!!!! BINGO !!! Zosiu, u nas tez sie nazywa komajn. Moze byc. Ma
>jeszsze ktos?

..poszukamy. Dawaj przepis i nie szantażuj nas!
Dziś są taki czasy, że wszystko się znajdzie jak się będzie chciało.

AgataW.
(Cześć "Nowy"!!!)

1. Data: 2001-10-09 16:18:59

Od: "EuGeniusz Dębski" <e...@d...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AgataW" <a...@g...com.pl> napisał w wiadomości
news:9pv6rh$sm7> ..poszukamy.

Dawaj przepis i nie szantażuj nas!

AgataW.

Hej!
Jeszcze się drażni?!

Namaste!
EuGeniusz Dębski

1. Data: 2001-10-09 17:37:31

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"EuGeniusz Dębski" <e...@d...art.pl> wrote:

>Użytkownik "AgataW" <a...@g...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]

..już zmiękł!

AgataW.

1. Data: 2001-10-09 19:44:56

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

To jest puder, mielony kminek. Ale pachnie inaczej niz kminek.

>o matko, to może paczuszki z tym djintanem powysyłaj, co?
>Do mnie pierwszą.
>
>Wkn

nie wiem czy mam to w domu (to jakas sprawdzona sprawa, ze ja to
mam w domu??hehehe), mam mielony kumin, co wyglada jak kminek a
jest w smaku i aromacie inny (Mechcia przywiezie ode mnie z kilo,
to komu trza da)
Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-10-09 19:59:30

Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Ludzie .....przeciez was nie trzymalam na smyczy. Najpierw trzeba bylo zjesc
obiadek, posprzatac i napisac przepis. Potem dlugo niestety trwalo zanim to
ukazalo sie na grupie. Co za zarloki.
Ale pozdrawiam was niecierpliwcy.

1. Data: 2001-10-09 22:00:55

Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

(kimn arabski bodajze), chociaz smakuje inaczej niz
nasz, nazywa sie kamun. czy o to chodzi? (Zosia)

mam mielony kumin, co wyglada jak kminek a
jest w smaku i aromacie inny (Krysia)

Ja mowie KOMAJN albo dzinten, Zosia mowi KAMUN, Krysia mowi KUMIN i do tego,
ze wyglada jak kminek. Nie, to ma byc puder. I wiecie co? to ma byc
arabskie, nie jakies zmielone inne ziele. Na bazary wiec hopla.

okropnie OT, ale potrzebuje pomocy... :-)
RFD: pl.misc.dieta (v. 1.1)
Listy sosem pieczetowane
Witam wszystkich
Zupa "krasnoludkowa" (czyli cebulowa inaczej) - przepraszam, długie wyszło