okropnie OT, ale potrzebuje pomocy... :-)

1. Data: 2001-10-09 13:41:52

Temat: okropnie OT, ale potrzebuje pomocy... :-)
Od: "Setsuna" <m...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

... i nie wiem gdzie jeszcze zapytac. Totez zwracam sie z prosba do
wszystkich ktorym nie obcy jest niemiecki.... Co to jest "stimpt"??

Wielkie dzieki z gory.

S.

1. Data: 2001-10-09 13:43:13

Temat: Re: okropnie OT, ale potrzebuje pomocy... :-)
Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Setsuna" <m...@a...com> schrieb im Newsbeitrag
.com...
> ... i nie wiem gdzie jeszcze zapytac. Totez zwracam sie z prosba do
> wszystkich ktorym nie obcy jest niemiecki.... Co to jest "stimpt"??
>
> Wielkie dzieki z gory.
>
> S.

Pojecia bladego nie mam! Wiekszosc podobnie brzmiacych slow ma dwa "m" np jesli
to "p" to literowka, to moze to oznaczac: stimmt. Es stimmt (zgadza sie) Podaj
cale zdanie lub w jakim kontekscie uzyto tego slowa. Zarz wroci Prusaczka to
moze bedzie wiadomo.

Irek

1. Data: 2001-10-09 15:05:40

Od: "Setsuna" <m...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Podaj
> cale zdanie lub w jakim kontekscie uzyto tego slowa. Zarz wroci Prusaczka

Wlasnie tylko tyle bylo.. dokladnie "ja, stimpt" - cale zdania... przyznaje
sie ze zastopowalo mnie bez reszty...
Dzieki za odpowiedz btw :-)

S.

1. Data: 2001-10-09 19:58:00

Od: <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> Wlasnie tylko tyle bylo.. dokladnie "ja, stimpt" - cale zdania... przyznaje
> sie ze zastopowalo mnie bez reszty...
> Dzieki za odpowiedz btw :-)
>
> S.

sprobuj na pl.hum.tlumaczenia

iza

1. Data: 2001-10-10 08:16:11

Od: "Setsuna" <m...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

<i...@y...com> wrote in message

przyznaje

> sprobuj na pl.hum.tlumaczenia
>
> iza

oooo... dobry pomysl! Dzieki!

S.

1. Data: 2001-10-12 11:31:34

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> przyznaje

trochę późno, ale to będzie prawdopodobnie "es stimmt", czyli tak jest,
pasuje, ok itp.
Słowo stimpt nie istnieje.

Waldek, prusak domowy

RFD: pl.misc.dieta (v. 1.1)
Listy sosem pieczetowane
Witam wszystkich
Zupa "krasnoludkowa" (czyli cebulowa inaczej) - przepraszam, długie wyszło
AAAA przepraszam!