OT czacik

1. Data: 2001-10-09 15:58:21

Temat: OT czacik
Od: Adam Majtyka <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sorry za of topic, ale sam czytam ta grupe i moze bedzie ktos
zainteresowany ....

jako ze zamkneli mi kolezanke z firewallem to napisalem sobie skrypcik z
ktorego moze kazdy miec fun:
(jak lubi badac a nie przesylac listy)

http://195.205.33.204/czat/czat.asp

jest to czat realizowany wylacznie przez HTML
nie ma zadnych apletow javy itp - jeszcze nie bylo firewalla z za
ktorego by nie dzialal ;)
jesli chcecie sobie pogadac z jakims biedakiem to podeslijcie mu adres i
juz ....

co prawda to pierwsza wersja, jak bedzie zainteresowanie to bede
rozbudowywal i poprawial babole w wolnych chwilach
a moze jest juz cos takiego na sieci - duzo lepszego i niepotrzebnie sie
mecze ....

1. Data: 2001-10-10 00:50:11

Temat: Re: OT czacik
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Adam Majtyka wrote:

> [...]
> rozbudowywal i poprawial babole w wolnych chwilach
> a moze jest juz cos takiego na sieci - duzo lepszego i niepotrzebnie sie

Bardzo fajnie sobie z mezem porozmawialam z innego pokoju. Wyslalam mu
email, system go zawiadomil, ze ma list, tam byl link, jak kliknal, to
juz bylam w pokoju i zaczelismy sobie gadac...tylko ze wszyscy cie widza...
MB

No to moje "wkupne"
okropnie OT, ale potrzebuje pomocy... :-)
RFD: pl.misc.dieta (v. 1.1)
Listy sosem pieczetowane
Witam wszystkich