Nobliści o Bogu.

31. Data: 2018-05-11 15:44:03

Temat: Re: Nobliści o Bogu.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> ogarniam, to tylko bóg mógł to zrobić.
> Aż dziwne, że marnują czas na naukę czytania i pisania, skoro już znają
> odpowiedź.

> Tego nie wiesz, czy nieskończona. Jeszcze nie nastąpił koniec nauki.

> No i co z tego, że wciąż i wciąż? Ludzie jeszcze nie wymarli i dopiero
> się rozkręcają. Porównaj sobie ile czasu żyły dinozaury, a ile ludzie.
>
> I przy okazji znowu sobie przeczysz, przecież religianci dotarli do końca.

> Serio?
> Składa się z tych samych elementów materii co ryba.

> I niewykluczone, że posiądzie wiedzę do skonstruowania ryby.
i-sie-w-sklepach-za-kilka-lat

> Skąd wiesz? Demony zdradziły ci przyszłość, czy ksiądz ci powiedział?

> Bo ty tak powiedziałaś i już. :):)

> To jest wielki kompleks religiantów rodzący u nich agresję, że nie
> potrafią przyznać się do swojej niewiedzy i wymyślili sobie boga.
> Zaspokajają swoją potrzebę bycia najmądrzejszym. Ja nie wiem? Wiem! To bóg!
> A spróbuj powiedzieć, że nie wiem, to spalę cię na stosie.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Sztuczne mięso? Słyszę o tym od 10 lat. I nie jara mnie to - od bezładnej
hodowli tkankowej do stworzenia kompletnego organizmu jest jak z Ziemi
do... końca Wszechświata. Albo jeszcze dalej.

--
XL

32. Data: 2018-05-11 16:35:52

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-05-11 o 15:44, XL pisze:

> Sztuczne mięso? Słyszę o tym od 10 lat. I nie jara mnie to

Cieszę się, że ciebie to nie jara.
Na szczęście, to że ciebie to nie jara, nie oznacza, że inni czują się
zwolnieni z myślenia.
Idź i im powiedz żeby przestali, bo ciebie to nie jara :)

> - od bezładnej
> hodowli tkankowej

Od bezładnej? Ręce opadają...
Znowu bladego pojęcia nie masz, ale oczywiście nie przeszkadza ci to
bzdury pisać. Czemu znowu piszesz to co ci się wydaje, że jest, zamiast
sprawdzić jak jest?

Wydaje ci się, że jakieś ludki sobie wzięły parę komórek, mieszają
drewnianą łyżką i modlą się o to co wyroście? Może kopytka, ozorek, a
może paznokcie?

> do stworzenia kompletnego organizmu jest jak z Ziemi
> do... końca Wszechświata. Albo jeszcze dalej.

Bo ty tak powiedziałaś i już.
Widzę, że faktycznie znasz się na wszystkim, chociaż cię to nie jara :):)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

33. Data: 2018-05-11 20:39:25

Od: f...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:

> Serio?
> Składa się z tych samych elementów materii co ryba.

A ty składasz się w 60% z wody:)

> I niewykluczone, że posiądzie wiedzę do skonstruowania ryby.
> https://tylkonauka.pl/wiadomosc/sztuczne-mieso-pojaw
i-sie-w-sklepach-za-kilka-lat

To nie tworzenie, tylko kopiowanie białek. Przetworzenie materii do poziomu
cegły nie jest jeszcze całym domem łośku:)

34. Data: 2018-05-11 21:53:04

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-05-11 o 20:39, f...@g...com pisze:

> A ty składasz się w 60% z wody:)

Serio?
Ja cie nie mogę... w życiu bym się nie spodziewał, że aż tyle. Nawet nie
chcę sobie wyobrażać, co by się stało, gdybyś mi tego nie powiedział.

i-sie-w-sklepach-za-kilka-lat

> To nie tworzenie, tylko kopiowanie białek. Przetworzenie materii do poziomu
> cegły nie jest jeszcze całym domem łośku:)

I niewykluczone, że posiądzie wiedzę do skonstruowania ryby.

Co takiego trudnego, łośku, jest w czytaniu ze zrozumieniem?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

35. Data: 2018-05-11 21:57:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
>
> Bo ty tak powiedziałaś i już.
> Widzę, że faktycznie znasz się na wszystkim, chociaż cię to nie jara :):)

Tak, Wielki Kompleksorze!

--
XL

36. Data: 2018-05-11 22:27:18

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-05-11 o 21:57, XL pisze:

> Tak, Wielki Kompleksorze!

Tak z ciekawości spojrzałem w jakich ciemnych zaułkach błądzą twoje
myśli... Żydzi, brudne gacie, teraz farba antykorozyjna. Interesujące.

http://www.nolack.pl/produkty/kompleksor/
http://forum.ladnydom.pl/forumdom/w,217,24993078,249
93078,Byla_taka_doskonala_antykoroz_farba_Kompleksor
_.html

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

37. Data: 2018-05-12 02:52:26

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 11 maja 2018 15:44:05 UTC+2 użytkownik XL napisał:
> [...]

> hodowli tkankowej do stworzenia kompletnego organizmu jest jak z Ziemi
> do... końca Wszechświata. Albo jeszcze dalej.

Akurat to jest rzecz pozytywna i te hodowle nie są takie bezładne.
Czy wiesz, ile takowe mięso z hodowli tkankowej pozwoliłoby zaoszczędzić
cierpień biednym zwierzętom rzeźnym, gdyby różne jego gatunki wprowadzono
do masowej produkcji dla konsumentów? O tutaj w tych słoikach rosną szynki,
a w tamtych balerony!

38. Data: 2018-05-12 09:53:25

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> http://forum.ladnydom.pl/forumdom/w,217,24993078,249
93078,Byla_taka_doskonala_antykoroz_farba_Kompleksor

Rdzewiejesz od środka.

--
XL

39. Data: 2018-05-12 10:11:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> [...]
> do masowej produkcji dla konsumentów? O tutaj w tych słoikach rosną szynki,

Bezładne - znaczy bezpostaciowe. Nie wyhodują Ci baleronu ani schabu, ani
wątróbki. Wyhodują BEZPOSTACIOWĄ masę komórek, którą nazwą szumnie
,,mięsem". Nie bedzie tam włókien mięśniowych, naczyń krwionośnych,
powięzi... To, że ktoś nazwie to coś ,,mięsem" nie oznacza, że zostanie
wyhodowane mięso.

Oczywiście jeśli ta ,,produkcja" wyprze hodowlę zwierząt, ,,mięso" wyprze
mięso i ludzie po latach utracą desygnat kolejnego pojęcia, jedząc
,,mięso"-BIOMASĘ.
Przecież, karmieni podróbami, zapomnieli już wiele desygnatów - jeansów,
chleba, wędliny, sera, rodziny... Więc i ten zostanie im odebrany.

To jednak NIGDY nie odbierze im człowieczeństwa. Człowieka nie uda się
,,wyprodukować". Do tego jest potrzebna UKIERUNKOWANA reprodukcja komórkowa
na poziomie Boga.
--
XL

40. Data: 2018-05-12 11:29:00

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-05-12 o 10:11, XL pisze:
> Do tego jest potrzebna UKIERUNKOWANA reprodukcja komórkowa
> na poziomie Boga.

Skąd wiesz?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr