Nolicin, pominięta dawka

następny post »
Data: 2004-12-05 12:59:45
Temat: Nolicin, pominięta dawka
Od: "Maciej Grzywocz" <e...@a...pl>

Witam,
Biorę Nolicin od piątku rano, 2x dobę.
Wczoraj musiałem pominąć jedną dawkę wieczorem.
Czy w takim wypadku powinienem wziąć dwie tabletki dziś (minęły
ponad 24h od ostaniej dawki, jedną tab. już przyjąłem o 14:00),
czy zmieścić dziś jeszcze jedną tabletkę, np. o 20:00, 2:00
i jutro o 8:00.
Lub też nie przejmować się tym i zjeść dziś wieczorem jedną?

--
Maciek Grzywocz < e m g i e @ a l t c a f e . p l >