Nowe techniki

1. Data: 2001-11-16 14:02:23

Temat: Re: Nowe techniki
Od: "Piotr Wołowik" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

=> zeby zarzucic komus niekompetencje, wystarczy czasem elementarna wiedza
=> rzeczowa i minimalna umiejetnosc myslenia krytycznego. stosowane przez
=> ciebie zbitki pojeciowe i mylne ujmowanie fachu psychologa pokazuje, ze
=> twoje kompetencje w psychologii sa nikle i do tego nie trzeba byc zadnym
=> autorytetem, zeby to zauwazyc.
=>
=>

jakkolwiek nie widze sensu tlumaczenia sie.....bo jak by to fajnie wygladalo
:-)))))) (myslalem ze zaczniemy sie licytowac dorobkiem naukowym :-))) )
w kazdym razie fajnie jak czlowiek sobie czasami uswiadomi jedna rzecz, ze
na swiecie sa oprocz niego tez inni ludzie ktorzy rowniez wyciagaja wnioski
i posiadaja krytyczne myslenie....i czasmi te wnioski stoja w sprzecznosci
do naszych.....i jacy my wtedy , jak to odkrywamy , czyjemy sie rozczarowani
do swiata, w stylu przeciez ja jestem taki myslacy, taka mam wiedze a tu
ktos mysli innaczej niz ja i nie chce mnie wogole sluchac, przeciez zycie
dowiodlo tyle razy ze "nie mialem racji" :-))....ale przeciez ci ludzie byli
za glupi zeby zobaczyc gdzie tkwi prawdziwa madrosc(czytaj we mnie)....tak
wiec my wtedy wkrecamy sobie coraz wieksza chora jazde.....a zycie i
rzeczywistosc to weryfikuje i to calkiem sprawiedliwie, bo jak to ktos
kiedys mi pieknie powiedzial , ze "weryfikacja zawartosci czyjegos umyslu
jest to jak mu to rzeczywistostosc objawia".....

...i koniec polemiki.......z pozdrowieniami...dla czlowieka ktory ma odwage
myslec w zyciu krytycznie i jak to bodajze na medalu KEN kiedys pisalo
"...odwazyl sie byc madry"

Mimir

1. Data: 2001-11-17 13:17:13

Od: "Jacek Biały" <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Wołowik <p...@p...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9su15s$2mr$...@s...man.poznan.pl...

> [...]
techniki
> => takie powinny byc zgodne z wymogami metodologii badan... po drugie
zanim
> => taka technike sie wprowadzi, to najpierw winno sie sprawdzic jej
> => skutecznosc, bo inaczej mozna ulegac iluzjom, ze dana metoda jest
> skuteczna,
> => a moze wcale nie byc!
> =>
>
> proponuje abys zapoznal sie ze stosowaniem technik zenu w psychoanalizie(w
> Polsce pan Eichelberg ...chyba), zapoznaj sie z wiekszymi autoytetami w
tej [...]

Hej!!!
A co ma zen wspolnego z astrologia?
Nie mieszajcie wszystkiego w jednym worku!
Pozdrawiam
Jacek B.

1. Data: 2001-11-17 19:28:05

Od: "Piotr Wołowik" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

=> Hej!!!
=>= A co ma zen wspolnego z astrologia?
=> Nie mieszajcie wszystkiego w jednym worku!
=> Pozdrawiam
=> Jacek B.
=>
chodzi o samo 'niestandardowe' podejscie do pewnych rzeczy, Jung byl wiekim
zwolennikiem astrologii(duzo to badal i sie tym zajmowal oczywiscie nie w
ujeciu gazetowych horoskopow) a obecie jest to wysmiewane, wielcy
noapsychoanalitycy K. Horney, Fromm sa rowniez zwolennikami zenu w
podejsciu
naukowym a polscy specjalisci slyszac slowo zen usmiechaja sie dosc
ironicznie....

Mimir

1. Data: 2001-11-17 22:53:47

Od: "Vesemir" <v...@z...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> podejsciu
> naukowym a polscy specjalisci slyszac slowo zen usmiechaja sie dosc

Kurde używaj jakiegoś rozsądnego słowa. CHyba że chodzi o astrologię
czyli te znaki zodiaku i tak dalej. to jest facet gadanie ebz sensu,
nudne i żałosne. tacy jak ty 500 lat temu szukali kamienia
filozoficznego. Bleh!

--
Vesemir
"Vesemir, masz tendencje do autodestrukcji"

1. Data: 2001-11-18 14:57:59

Od: "Jacek Biały" <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Wołowik <p...@p...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9t6dop$27i$...@s...man.poznan.pl...
> [...]
> podejsciu
> naukowym a polscy specjalisci slyszac slowo zen usmiechaja sie dosc

Mimo to osobiscie bardzo lubie Eichelbergera. Przede wszystkim jego
wystapienia w TV. Pobudzaja do bardzo glebokiej refleksji.
Poza tym slyszalem od ludzi, ze to dobry psycholog. Pomaga.
Wnioskuje z tego, ze zen moze niezle sie przysluzyc psychologii, konkretnie
psychoterapii.
Nie mozna jednak tego powiedziec o dziecinadzie jaka jest astrologia.
Pozdrawiam
Jacek

pozegnanie
zony z ukrainy
Re: precz z preczem czyli unsubscribe
Jak to mówią na IRCu: re :)))
Re: komunikacja niewerbalna - literatura