O oglądaniu się za kobietami...

41. Data: 2003-09-11 11:53:03

Temat: Re: O oglądaniu się za kobietami...
Od: "Jojo" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tashunko" <l...@...o.pl> napisał w wiadomości
news:bjpnih$8ef$1@news.onet.pl...
> Osoba, wirtualnie znana jako "Eulalka" napisała:
>
> : Chłopie! Ja sama się oglądam jak są piekne! Co sobie będę żałować!
> ;-)
>
> A już myślałam, że jakaś osamotniona w tym względzie jestem:)))

hi, hi - melduję się !

pozdr.Joanna

42. Data: 2003-09-11 12:12:10

Od: "Tashunko" <l...@...o.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba, wirtualnie znana jako "Jojo" napisała:

::: A już myślałam, że jakaś osamotniona w tym względzie jestem:)))
::
: hi, hi - melduję się !

Na Ciebie zawsze mogę liczyć:))))))

J.

43. Data: 2003-09-11 12:34:26

Od: "Jojo" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na Ciebie zawsze mogę liczyć:))))))

chłop tyż się ogląda :), do tej pory myślałam, ze to normalne ;)

pozdr.Joanna

44. Data: 2003-09-11 12:54:27

Od: Eulalka <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Qwax napisał:

> To normalne ale niekulturalne (w towarzystwie 'własnej')

No, ale jak 'własna' tyż się ogląda?

Eulalka

45. Data: 2003-09-11 13:04:24

Od: "Jojo" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości

> To normalne ale niekulturalne (w towarzystwie 'własnej')

widok pieknej kobiety, czy przystojnego faceta zawsze cieszy i miło
popatrzeć - niekulturalne to namolne wybałuszanie gał za wspomnianymi,
ślinienie się, tudzież różniaste uwagi rzucane w ślad za ( o gwizdach nie
wspominam, bo mam stosunek osobisty)
jak on mnie , albo i odwrotnie pokaże kogoś godnego uwagi to jest to dla
mnie normalne, jakby wypominał, żem brzydsza i do pięt nie dorastam to...
ale to osobny temat ..;)

pozdr.Joanna

46. Data: 2003-09-11 13:22:38

Od: Eulalka <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jojo napisał:

> mnie normalne, jakby wypominał, żem brzydsza i do pięt nie dorastam to...
> ale to osobny temat ..;)

Po prostu w pewnym wieku to nawet sie baba zaczyna cieszyc jak ktoś
gwizdnie za nią :-)

Eulalka

47. Data: 2003-09-11 13:39:20

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jojo" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> >

> chłop tyż się ogląda :), do tej pory myślałam, ze to
normalne ;)

To normalne ale niekulturalne (w towarzystwie 'własnej')

Pozdrawiam
Qwax

48. Data: 2003-09-11 14:27:50

Od: "Slav" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> Istota Sowa straciła widać kontakt z nadświadomością popełniając:

> No ale jak patrzysz na Istotę to nie w głowie Ci barabara!
>
> puchaty

To ja złośliwie zapytam:
A Ty puchaty w Sowie widzisz Istotę czy obiekt ;-PPP
(słuchaj Sowa, słuchaj - zaraz prawda ujrzy światło dzienne ;-)))) )

ps. aleś sie władował chłopie ;-)))))
--
Sławek
www.slav.civ.pl

49. Data: 2003-09-11 14:50:08

Od: puchaty <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Istota Slav straciła widać kontakt z nadświadomością popełniając:

> To ja złośliwie zapytam:
> A Ty puchaty w Sowie widzisz Istotę czy obiekt ;-PPP

To ja poważnie odpowiem:
Staram się widzieć Istotę. Często mi to nie wychodzi i wtedy widzę obiekt:
- który ma zaspokajać moje potrzeby,
- który uważam za moją własność,
- który się tutaj pojawił dla mnie.

Z tym określeniem "widzenia Istoty" (choć zacząłem temat w moim mniemaniu w
tonie żartobliwym) jest zawarte pewne uproszczenie. Generalnie chodzi o to
by nie patrzeć na ludzi jak na tych, którzy "dobrze by było gdyby nam coś
dali". Nie neguję absolutnie uczucia "rozpierania w spodniach" gdy patrzę
się na jakąś atrakcyjną kobietę. Chodzi mi raczej o to, by mieć świadomość
dlaczego i co wtedy tak naprawdę się dzieje. A może nie patrzę wtedy ja
tylko patrzy moje pożądanie (a właściwie ja przez pryzmat pożądania)?
Przecież ta sama kobieta w różnych relacjach budzić w nas może różne
uczucia. Inaczej będzie gdy spotkamy ją w tramwaju inaczej natomiast gdy
będzie ona dyrektorem spółki, w której pracuję. A kobieta będzie wciąż ta
sama.
Chodzi mi o świadomość tych uczuć. Gdy jest ta świadomość zaczyna się
widzieć Istotę (albo prawdę).

> ps. aleś sie władował chłopie ;-)))))

Mam przekichane :-)

puchaty

50. Data: 2003-09-11 15:39:19

Od: "Basia Z." <jelon@USUN_TO.skpg.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zazdrość i niedowartościowanie?
> Wiem, że nie potrafię rozumować tak, jak kobieta, ale jakbym na miejscu
> kobiety usłyszał, że do mojego męża jakaś laska puściła oczko czy
> też uśmiechnęła się zalotnie, to bym poczuł dumę, że to ja właśnie
> posiadam takiego fajnego i seksownego faceta :)
> Niestety kobiety myślą zupełnie inaczej i trzeba się z tym pogodzić,

Nie wszystkie, ja tam się cieszę że się za moim starym dziewczyny oglądają.
Dodam ze stary ma 53 lata, ale figurę 25-latka.
Oczywiście za każdym razem mi się chwali jakie to wrażenie robił na
dziewczynach ;-)

Pozdrowienia.

Basia

A kim nie chcielibyście byc?
Facet-dol-i jego konsekwencje
Czyj(a) mąż (żona) w Iraku?
Aborcja
Re: Siedzę sobie smutny w Toruniu smutnym nocą smutną...