OFERTA

131. Data: 2009-12-03 18:29:24

Temat: Re: OFERTA
Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:hf8tee$kea$1@inews.gazeta.pl...
>W Usenecie Prawusek <p...@i...pl> tak oto plecie:

> A masz wtedy chociaż pewność, że to w ogóle kobieta?
>
> Qra

Tak..:/. pwnie to Miriam :D
Pamiętacie tego tranzystora?

132. Data: 2009-12-03 19:18:36

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Gru, 15:00, Sender <m...@k...pl> wrote:

> haha, oto żelazne warunki prawdziwej miłości bezwarunkowej.
> No ale co się dziwić, jak ktoś całe życie na tylko 'Rumuna" jedzie, z
> wyciągniętą ręką i ciągle tylko "mama daj" :-\
> MS

A co wygórowane te warunki?
Co do reszty...projektujesz ;)
___
Iza

133. Data: 2009-12-03 19:20:30

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

cinews:hf8f4t$l0s$1@inews.gazeta.pl...

> Ale Wy si "kochacie" .....
> A iskrzy....

To nie iskry Magda...to wnętrze słonca tak sie objawia ;)
___
Iza

134. Data: 2009-12-03 19:23:06

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Gru, 15:17, XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]
qb.googlegroups.com...
> [...]
b15g2000yqd.googlegroups.com...

> Chyba się nie nawaliłaś.
> Znam jednego takiego, no ale to ja. A na pewno jest takich "wiency", tylko
> się ukrywają :-)
>
> --
>
> Ikselka

Ot..bogatemu to i byk się ocieli...albo wiatr bogatemu niesie wiadro,
biednemu rwie koszule
___
Iza

135. Data: 2009-12-03 19:24:03

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Gru, 15:34, "Prawusek" <p...@i...pl> wrote:
> "Iza" <k...@p...onet.pl> wrote in message

z.googlegroups.com...

> http://www.youtube.com/watch?v=E6VvR3hkePI
> Patrz idioto ...rozumiesz to?... rozumiesz analogie tego ta ca do
> ycia?...tu nie mam mamony...tu sa emocje kt rych tw j pusty zakuty
> eb nie pojmuje ...tw j ab padalcu jest przesi kni ty pieni dzmi i
> chor megalomania .......ach... szkoda s ow i tak nie kapujesz ...lepiej
> kup onie kwiatki hahaha
>
> Ten je op z kas ma co wsp lnego z Tob ?
> Ty, taka inteligentna?!

Ato ma być co...udany sarkazm czy jak?
___
Iza

136. Data: 2009-12-03 23:23:12

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha wrote:

> We futrynie? :)

LOL! Nie ma futryny w łukach! :DDDD

michał

137. Data: 2009-12-03 23:37:29

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" napisał:

> LOL! Nie ma futryny w łukach! :DDDD

Cholera, znowu mnie przyłapałeś :DDD

--
Pozdrawiam - Aicha (ofiara dźwi;))

138. Data: 2009-12-04 08:57:16

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iza" <k...@p...onet.pl> wrote in message
d.googlegroups.com...
On 3 Gru, 15:17, XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
>
> --
>
> Ikselka

Ot..bogatemu to i byk się ocieli...albo wiatr bogatemu niesie wiadro,

Szlachcicowi to parchy dzieci bawią...

139. Data: 2009-12-04 09:15:48

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Gru, 09:57, "Prawusek" <p...@i...pl> wrote:
> [...]
> ___
> Iza
>
> Szlachcicowi to parchy dzieci bawią...- Ukryj cytowany tekst -

Oj! Ty Ty ;D
___
Iza

Jak tu się nie zgodzić?!