OFERTA

121. Data: 2009-12-03 16:19:05

Temat: Re: OFERTA
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magdulińska" <m...@o...pl> wrote in message
news:hf8o4c$fuh$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> A fuj.....
> Co to kufnia.... fetysz jakiś czy co?

Spychowo Górne...

122. Data: 2009-12-03 16:20:07

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
news:hf8mfl$358$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> "XL" <i...@g...pl> wrote in message

c.googlegroups.com...
> [...]
.googlegroups.com...
> [...]
b15g2000yqd.googlegroups.com...

> Normalnie - przy takiej różnicy poziomów i bliskości teściowej...

Teściowa to skarb.
Który należy zakopać głeboko pod ziemią :D :D :D

123. Data: 2009-12-03 16:20:58

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Magdulińska" <m...@o...pl> wrote in message

> Spychowo Górne...

Tam mnie jeszcze ne było :D :D :D

124. Data: 2009-12-03 17:17:37

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Nie przechodzą na dzieci z nieprawego łoża :->

Może przed śmiercią usynowi?

Qra

125. Data: 2009-12-03 17:31:37

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Może przed śmiercią usynowi?
>
> Qra

A córkę "ucórczy"? :/

126. Data: 2009-12-03 17:33:20

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdulińska napisał:

> A córkę "ucórczy"? :/

mialo byc: ursynowi

--
bla

127. Data: 2009-12-03 17:37:38

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" <g...@c...net> napisał w wiadomości

> mialo byc: ursynowi
>
> --
> bla

Łolaboga....

128. Data: 2009-12-03 17:44:56

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Prawusek <p...@i...pl> tak oto plecie:

> Na odległość >> 30 cm mogę być strzelcem wyborowym. Bliżej używam
> okularów, nawet lornetkowych, co za wygoda dla kobiet, kiedy zdejmę
> okulary - nie widać piegów, pajączków, zmarszczek itb

A masz wtedy chociaż pewność, że to w ogóle kobieta?

Qra

129. Data: 2009-12-03 17:59:56

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 3 Dec 2009 18:44:56 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie Prawusek <p...@i...pl> tak oto plecie:

> A masz wtedy chociaż pewność, że to w ogóle kobieta?

Tesz siem chciauam zapytadź...

--

Ikselka.

130. Data: 2009-12-03 18:03:41