OFERTA

111. Data: 2009-12-03 14:34:27

Temat: Re: OFERTA
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 3 Dec 2009 15:31:53 +0100, Prawusek napisał(a):

> "XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Wystarczy chuchnąć piwem...

Aaaa, trzeba było tak od razu , że musisz ze wspomaganiem.
:->
--

Ikselka.

112. Data: 2009-12-03 14:34:52

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iza" <k...@p...onet.pl> wrote in message
z.googlegroups.com...
On 3 Gru, 14:41, Sender <m...@k...pl> wrote:
> ___

> Prosz jak si bawi bezrobotna 'szlachta',
> nawet na ula z kuroni wki styka.
> e te jeszcze raczy pisa z fajerami?
> Normalnie SLU ;-)
> MS

http://www.youtube.com/watch?v=E6VvR3hkePI
Patrz idioto ...rozumiesz to?... rozumiesz analogie tego tańca do
życia?...tu nie mam mamony...tu sa emocje których twój pusty zakuty
łeb nie pojmuje ...twój łab padalcu jest przesiąknięty pieniędzmi i
chorą megalomania .......ach... szkoda słow i tak nie kapujesz ...lepiej
kup żonie kwiatki hahaha

Ten jełop z kasą ma coś wspólnego z Tobą?
Ty, taka inteligentna?!

113. Data: 2009-12-03 14:35:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 3 Dec 2009 15:32:57 +0100, Prawusek napisał(a):

> "XL" <i...@g...pl> wrote in message

> O ile nie został usynowiony za zgodą króla...

Wyjątki potwierdzają regułę.
--

Ikselka.

114. Data: 2009-12-03 14:36:29

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iza" <k...@p...onet.pl> wrote in message
c.googlegroups.com...
On 3 Gru, 14:18, "Prawusek" <p...@i...pl> wrote:
> "Iza" <k...@p...onet.pl> wrote in message

.googlegroups.com...
> [...]
b15g2000yqd.googlegroups.com...

> Ten garb był przysłowiowy...słowem... zbędny balast w
> życiu...rozumiesz? :)
> __
> Iza
>
> He..he do czasu aż... Moja eks diabła by zjadła abym wrócił... na
> gorlickie
> łono...

A co Ty maiałes czego inni nie mają?...czy umiesz...umiałeś sprawić by
kobieta się nigdy... przenigdy z Tobą nie nudziła i nie mam tu na
uwadze spraw łóżkowych. ..ale po stokroć intelekt, tajemniczość i
pewność siebie ...chyba sie nwaliłam :-|
__
IZA

Miałem to wszystko o czym mysl;isz w nadmiarze - starczyło na następną...

115. Data: 2009-12-03 14:38:17

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sender" <m...@k...pl> wrote in message

> haha, oto żelazne warunki prawdziwej miłości bezwarunkowej.
> No ale co się dziwić, jak ktoś całe życie na tylko 'Rumuna" jedzie, z
> wyciągniętą ręką i ciągle tylko "mama daj" :-\
> MS

Pijesz do mnie cienki nadajniczku, pluskwiaczku?
To GWno o mnie wiesz.

116. Data: 2009-12-03 14:39:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 3 Dec 2009 15:36:29 +0100, Prawusek napisał(a):

> [...]
> IZA
>
> Miałem to wszystko o czym mysl;isz w nadmiarze - starczyło na następną...

...jak się weryfikacja tego nadmiaru z poprzednią dokonała :->
--

Ikselka.

117. Data: 2009-12-03 14:40:28

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ___
>
> Proszę jak się bawi bezrobotna 'szlachta',
> nawet na żula z kuroniówki styka.
> Że też jeszcze raczy pisać z fajerami?
> Normalnie SLU ;-)
> MS

Nie bydź taka a'propo Zengrubo.

118. Data: 2009-12-03 15:34:59

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

c.googlegroups.com...

.googlegroups.com...

b15g2000yqd.googlegroups.com...

> ...jak się weryfikacja tego nadmiaru z poprzednią dokonała :->

Normalnie - przy takiej różnicy poziomów i bliskości teściowej...

119. Data: 2009-12-03 15:38:01

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hm, i jak tu ci napisać, że chyba cię pojebało, żebyś dał radę to
> zrozumieć?
> Nie czytaj może ku*wa za trudnych tekstów, to ci się drugim razem nie
> pomyli, ok?
> MS

Wpiąłes się w mój watek z prymitywnymi uwagami. Pomiędzy Mimi ustami a
pucharami tych kobiet. Nie umiesz sam sobie na wont_ek zapraciwać
ętelengencjo pracujonca?!

120. Data: 2009-12-03 16:11:41

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "XL" <i...@g...pl> wrote in message