OFERTA

101. Data: 2009-12-03 14:00:06

Temat: Re: OFERTA
Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sender" <m...@k...pl> napisał w wiadomości
news:hf8f4t$l0s$1@inews.gazeta.pl...
> ___
>
> Proszę jak się bawi bezrobotna 'szlachta',
> nawet na żula z kuroniówki styka.
> Że też jeszcze raczy pisać z fajerami?
> Normalnie SLU ;-)
> MS

Ale Wy się "kochacie" .....
Aż iskrzy....

102. Data: 2009-12-03 14:01:44

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Gru, 14:41, Sender <m...@k...pl> wrote:
> ___

> Prosz jak si bawi bezrobotna 'szlachta',
> nawet na ula z kuroni wki styka.
> e te jeszcze raczy pisa z fajerami?
> Normalnie SLU ;-)
> MS

http://www.youtube.com/watch?v=E6VvR3hkePI
Patrz idioto ...rozumiesz to?... rozumiesz analogie tego tańca do
życia?...tu nie mam mamony...tu sa emocje których twój pusty zakuty
łeb nie pojmuje ...twój łab padalcu jest przesiąknięty pieniędzmi i
chorą megalomania .......ach... szkoda słow i tak nie kapujesz ...lepiej
kup żonie kwiatki hahaha

103. Data: 2009-12-03 14:04:26

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Gru, 15:01, Iza <k...@p...onet.pl> wrote:

> lepiej kup żonie kwiatki hahaha

A Sender ma zone? Bo mi chyba cos umknelo...

Stalker

104. Data: 2009-12-03 14:17:54

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 3 Dec 2009 05:43:33 -0800 (PST), Iza napisał(a):

> [...]
.googlegroups.com...
> [...]
b15g2000yqd.googlegroups.com...

> A co Ty maiałes czego inni nie mają?...czy umiesz...umiałeś sprawić by
> kobieta się nigdy... przenigdy z Tobą nie nudziła i nie mam tu na
> uwadze spraw łóżkowych. ..ale po stokroć intelekt, tajemniczość i
> pewność siebie ...chyba sie nwaliłam :-|
> __

Chyba się nie nawaliłaś.
Znam jednego takiego, no ale to ja. A na pewno jest takich "wiency", tylko
się ukrywają :-)

--

Ikselka.

105. Data: 2009-12-03 14:20:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 3 Dec 2009 06:04:26 -0800 (PST), Stalker napisał(a):

> A Sender ma zone? Bo mi chyba cos umknelo...
>
> Stalker

Nie wiem, ale ma wujka Zbysia w Kielcach...
--

Ikselka.

106. Data: 2009-12-03 14:23:22

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Gru, 15:17, XL <i...@g...pl> wrote:

> Chyba się nie nawaliłaś.
> Znam jednego takiego, no ale to ja. A na pewno jest takich "wiency", tylko
> się ukrywają :-)

NIe, no daj spokoj z tymi komplementami, bo sie zarumienie :-D

Stalker

107. Data: 2009-12-03 14:25:24

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 3 Dec 2009 06:23:22 -0800 (PST), Stalker napisał(a):

> NIe, no daj spokoj z tymi komplementami, bo sie zarumienie :-D

Jawność Cię zdyskwalifikowała, nudziarzu :-D:-)
--

Ikselka.

108. Data: 2009-12-03 14:31:10

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

> We futrynie? :)
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

W zaułkach domowych traktów komunikacyjnych

109. Data: 2009-12-03 14:31:53

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Nie bierzesz pod uwagę, że akurat z tej bliższej odległości, gdzie Ty
> widzisz gorzej, kobieta może widzieć lepiej?
> ;-PPP
> --
>
> Ikselka.

Wystarczy chuchnąć piwem...

110. Data: 2009-12-03 14:32:57

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Ale nie skutkowało prawem do tronu/tytułu.

O ile nie został usynowiony za zgodą króla...

Jak tu się nie zgodzić?!
Czy Hebrajczycy znowu zapłacą?
Złośliwość rzeczy martwych.
i weź tu się nie spal....