OT antytrollowa pomoc

51. Data: 2010-01-09 15:29:28

Temat: Re: OT antytrollowa pomoc
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> No tak, gdybyś to wszystko potwierdziła, to wcale nie byłoby podejrzane.
> Ale to wcale ;-)
> No i oferty dla 'świeżej krwi' coś za bardzo nie widzę?

Sorry, jestem lekko zalatana dzisiaj.
Może późnym wieczorem rzucę coś na pożywkę. ;)

Ewa

52. Data: 2010-01-10 00:17:35

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Sty, 18:53, Stalker <t...@i...pl> wrote:
> Jako, że ostatnimi czasy grupa zaowocowała dziwną aktywnością
> trollowo-podszywkowo-dziecioneostradową, polecam krótki przewodnik
> "antytrollowy", szczególnie ciekawa jest strona czwarta:
>
> http://www.magazyninternet.pl/artykul/3717,1,zabawa_
w_detektywa.html

> P.S. Przyjrzyjcie się uważnie kto jest "zamieszany" w trollowy przykład :-)
>
> Stalker, oczywiście poradnik nie rozwiąże wszystkich problemów, ale
> pozwoli się zorientować w temacie...

Serwer atmana dokumentnie padl. Od wczoraj nie wysyła moich postow.
Musze pisac przez google. Tyle tytulem wstepu.
Czytam sobie to wszystko i zdecydowanie stwierdzam, ze czas najwyzszy
zrobic sobie odwyk od tej grupy.
Pozdrawiam wszystkich.

Paulina

53. Data: 2010-01-10 00:33:06

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

BTW nieźle działa news.gazeta.pl.
Wymaga uprzedniego zarejestrowania się na jakimś forum gazeta.pl.

--
CB

.googlegroups.com...

54. Data: 2010-01-10 19:21:18

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:

> miałem tyr tyr szuflę popychaną kulką. ha!

Jaką kulką? Kuli kuli?

michał

55. Data: 2010-01-10 19:21:52

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 10-styczeń-10, gdy michal wymamrotał:

kulką kuśtyk kuśtyk :)

--

mam mnóstwo siły, by wymyślac nowe sygnaturki!

56. Data: 2010-01-10 20:24:01

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> A był to 09-styczeń-10, gdy Qrczak wymamrotał:

> miałem tyr tyr szuflę popychaną kulką. ha!

Właśnie wróciłam z pola boju.
Godzinę w śniegu ryłam i znoju.
Ani nie pomoże szufla, żadne machiny
póki osiedlówek nie odśnieżą s...syny.
W dupie więc mam wszystko to,
jutro do roboty zapylam piechotą!

Qra

57. Data: 2010-01-10 20:31:55

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> [...]

Słyszałem dziś dowcip: nasi drogowcy to najniżsi ludzie na świecie: popada
śniegu na 10cm- i już ich nie widać:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

58. Data: 2010-01-10 21:06:13

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 10-styczeń-10, gdy Qrczak wymamrotał:

a żeby ci się wspanialej szło
to śpiewaj sobie hej kurqa ho
o białym misiu, o białej fladze
a biały proszek miej na uwadze
tylko do dzioba go nie bierz za dużo
bo zmienisz swoja percepcję kurzą

--

sex, porn, erotyka.
będę w wyszukiwarkach się lepiej pozycjonował.

59. Data: 2010-01-10 21:49:34

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Sty, 21:24, "Qrczak" <q...@g...pl> wrote:

> Właśnie wróciłam z pola boju.
> [...]

Ja teszsz.

http://picasaweb.google.pl/coldplay.pl/Nie_ma_lekko?
feat=directlink

60. Data: 2010-01-10 22:11:22

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:

> kulką kuśtyk kuśtyk :)

A, to na stałe już ją masz taką, czy tylko wykorzystałeś sprzęt przybijając
do niej sklejkę? ;)

michał

Nie mysle o zyciu po zyciu, ani wspolzyciu
Pamięci drogiego Marka Sendera
trans formacja mentalności narodowej
Edwardzie Robaku
Re: TEGO SIE NIE SPODZIEWALEM...