[OT] jak usunąć gluta?

następny post »
From: Roman Tyczka <n...@b...no>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: [OT] jak usunąć gluta?
Date: Fri, 8 Jun 2018 11:31:31 +0200
Sender: r...@t...no.found

Sorry za off-topa, ale nie ma chyba grupy na której mogę bardziej niż tutaj
spodziewać się odpowiedzi.
Jest takie coś co się zwie slime lub glut, to taka "zabawka" dla dzieci
będąca żelowym, kolorowym glutem, którym się dzieci bawią gniotąc go do
granic cierpliwości.

I teraz taki glut brudzi ubranie i jest kłopot. Czym to usunąć? Po
zaschnięciu robi się skorupiaste. Nie chcę ryzykować eksperymentów na pałę
z rozpuszczalnikami, czy ktoś się spotkał i wie jak to rozpuścić?

--
pozdrawiam
Roman Tyczka