[OT] warszawska randka w ciemno

41. Data: 2009-09-15 09:08:31

Temat: Re: [OT] warszawska randka w ciemno
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie lemonka <...@a...com> tak oto plecie:

> Ty, Qra uważaj! I staraj się wydziobać te 150 ziaren!

Dlaczego tylko 150? Ja duże mam potrzeby!!

Qra

42. Data: 2009-09-15 10:03:34

Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

> W Usenecie lemonka <...@a...com> tak oto plecie:

> Dlaczego tylko 150? Ja duże mam potrzeby!!

Dobra, już ci wierzę, że nie oglądasz telewizji!
Se zobacz tu:
http://www.youtube.com/watch?v=85R0CcraA90&feature=p
layer_embedded

43. Data: 2009-09-15 11:19:34

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie lemonka <...@a...com> tak oto plecie:

> Dobra, już ci wierzę, że nie oglądasz telewizji!

Wierzyć nie musisz. Nie oglądam i bez wierzenia!

> Se zobacz tu:
> http://www.youtube.com/watch?v=85R0CcraA90&feature=p
layer_embedded

Trochę durna reklama. Ale może nie jestem odpowiednim odbiorcą.

Qra

44. Data: 2009-09-15 20:03:19

Od: "Stalker" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"lemonka" <...@a...com> wrote

> No, wiesz - a może nas jednak zadziwić...

Była w sumie okazja. Właśnie się winobranie skończyło :-)
Ale całkiem niedawno była dyskusja w tym temacie. Z tego co pamiętam, to
"lubuska sekcja psd" nie jest zbyt liczna, a Warszawiacy nawet nie
wiedzieli, że na zachód od stolycy jakies miasta w Polsce jeszcze są ;-)

Stalker

45. Data: 2009-09-15 20:19:07

Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> "lemonka" <...@a...com> wrote

> Była w sumie okazja. Właśnie się winobranie skończyło :-)

Obawiam się, że winobranie nie sprzyja rozmowom o dzieciach
istniejących, natomiast sprzyja tworzeniu tychże.

> [...]
> "lubuska sekcja psd" nie jest zbyt liczna, a Warszawiacy nawet nie
> wiedzieli, że na zachód od stolycy jakies miasta w Polsce jeszcze są

Obawiam się, że na wschód, południe i północ też żadnych miast nie ma.
Dziś w telewizji pan z Warszawy powiedział, że padać deszcz może dziś w
woj. dolnośląskim, ale tylko w okolicach Jeleniej Góry i Gdańska.

46. Data: 2009-09-16 06:12:22

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Stalker <t...@i...pl> tak oto plecie:

> [...]
> "lubuska sekcja psd" nie jest zbyt liczna, a Warszawiacy nawet nie
> wiedzieli, że na zachód od stolycy jakies miasta w Polsce jeszcze są ;-)

Dlatego trzeba się im przypominać. Osobiście.

Qra, co czynię od czasu do czasu

47. Data: 2009-09-16 09:28:55

Od: "Marchewka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
> Warszawiacy nawet nie wiedzieli, że na zachód od stolycy jakies miasta w
> Polsce jeszcze są ;-)

Dobrze, ze jestes z nami i mozesz nas oswiecac.
Iwona (łodzianka)

48. Data: 2009-09-16 09:35:14

Temat: Re: warszawska randka w ciemno
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Sep., 11:28, "Marchewka"

> Dobrze, ze jestes z nami i mozesz nas oswiecac.
> Iwona (łodzianka)

Zdecyduj sie na miasto niewiasto :-) Skoro jestes Lodzianka, to tekst
o Warszawiakach Cie nie dotyczy, wiec w tym kontekscie "mozesz NAS
oswiecac" tu nie pasuje :-)

Stalker

49. Data: 2009-09-16 09:40:57

Od: "Marchewka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
m.googlegroups.com...
On 16 Sep., 11:28, "Marchewka"

> [...]

Zdecyduj sie na miasto niewiasto :-) Skoro jestes Lodzianka, to tekst
o Warszawiakach Cie nie dotyczy, wiec w tym kontekscie "mozesz NAS

Mozesz nas wszystkich (grupowiczow, w podtekscie) oswiecic.
W tym niewdziecznym miescie przyszlo mi tylko zamieszkiwac.
Iwona

Tornister/plecak SPI Ergo Smart
... no i mam problem ...
[Wr] Wolne miejsca w przedszkolach we Wrocławiu
Dylemat czy posłać 6-latka do pierwszej klasy
Młody giercownik