[OT] warszawska randka w ciemno

1. Data: 2009-09-07 09:18:29

Temat: [OT] warszawska randka w ciemno
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W związku z tym, że się później w guglach pogubię, to tu powieszę
informację:

że w środę, że w Furkocie, że o 18.00.

Ja będę!
Jakby minęła 18.00 proszę czekać, przylecę, przylezę, przypełznę.

Qra

2. Data: 2009-09-07 11:57:18

Temat: Re: [OT] warszawska randka w ciemno
Od: "Marchewka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale dlaczego "w ciemno"? Przeca znasz nas, Droga Qro.
Iwona

3. Data: 2009-09-08 11:42:34

Od: "Szpilka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>W związku z tym, że się później w guglach pogubię, to tu powieszę
>informację:
>
> że w środę, że w Furkocie, że o 18.00.

Ale to tak już na 100%, zarezerwowane i wogle?
Bo nie wiem czy będę miała jutro dostęp do neta i w razie jakiś zmian będę
błądzić bo mieście w poszukiwaniu zgromadzenia harpiowego ;-)

Sylwia

4. Data: 2009-09-08 12:25:35

Od: "MOLNARka" <M...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@g...pl> napisał

>W związku z tym, że się później w guglach pogubię, to tu powieszę
>informację:

Informuje ze smutkiem, że nie dotrę ... własnie zdiagnozowano u mnie ropną
anginę i 39 stopni gorączki. Idę spać.

Pozdrawiam
MOLNARka ... a dzieci zdrowe !

5. Data: 2009-09-09 07:47:27

Od: "Qrczak " <q...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka <s...@g...pl> napisał(a):

> Ale dlaczego "w ciemno"? Przeca znasz nas, Droga Qro.

Tak dawno Was nie widziałam, że mogę nie poznać.

Qra

6. Data: 2009-09-09 07:48:21

Od: "Qrczak " <q...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

MOLNARka <M...@M...pl> napisał(a):

> Użytkownik "Qrczak" <q...@g...pl> napisał

> Informuje ze smutkiem, że nie dotrę ... własnie zdiagnozowano u mnie ropną
> anginę i 39 stopni gorączki.

Szkoda! Zdrowia życzę!

> MOLNARka ... a dzieci zdrowe !

I tak trzymać!

Qra

7. Data: 2009-09-09 07:59:49

Od: "Marchewka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak " <q...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Tak dawno Was nie widziałam, że mogę nie poznać.

Zapewniam, ze _aż_ tak sie nie postarzalysmy.
Iwona

8. Data: 2009-09-09 10:17:56

Od: "Qrczak " <q...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka <s...@g...pl> napisał(a):

> Użytkownik "Qrczak " <q...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Zapewniam, ze _aż_ tak sie nie postarzalysmy.

Martwię się bardziej o odwrotne, że odmłodniałyście bardziej niż ja.

Qra

9. Data: 2009-09-10 07:15:59

Od: "Qrczak " <q...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak <q...@g...pl> napisał(a):

Przybyłym dziękuję za przybycie i mile spędzony wieczór. Z tymi, co z różnych
przyczyn dotrzeć nie mogli, mam nadzieję, iż się jeszcze kiedyś zobaczę.

Qra

10. Data: 2009-09-10 08:46:11

Od: "Szpilka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak " <q...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Tak dawno Was nie widziałam, że mogę nie poznać.

No i nie poznałaś ;-P

Sylwia, aż tak się zmianiłam? ;-)

Tornister/plecak SPI Ergo Smart
... no i mam problem ...
[Wr] Wolne miejsca w przedszkolach we Wrocławiu
Dylemat czy posłać 6-latka do pierwszej klasy
Młody giercownik