Tornister/plecak SPI Ergo Smart

1. Data: 2009-09-04 13:35:27

Temat: Tornister/plecak SPI Ergo Smart
Od: kenubi <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak jak obiecałem co nieco o tym.

Tu parę marnych zdjęć na szybko + jakiś tam opis.
http://tinyurl.com/m8258e

Kupiliśmy za 35 funtów ( http://www.ergonomicschoolbags.co.uk/ -o znowu są
po 35) i uważam,że to dobra inwestycja.

Jest usztywniony plastikowymi wkładkami a na plecach jest jeszcze coś w
rodzaju twardej ale uginającej się pianki (tak jak w dobrych plecakach
turystycznych). Właściwie sztywność "pleców" nie jest chyba tu kluczowa
ponieważ po założeniu i naciągnięciu układa się na plecach bardzo dobrze.
Nie zauważyłem aby zbyt często poprawiał sobie szelki bo mu spadają
(zaobserwowałem to u wielu dzieci w szkole czekających na Panią) - to chyba
zasługa wyprofilowania przy szyi i węższego ich prowadzenia w tym miejscu +
są one tam całością a nie dwoma oddzielnymi paskami wszytymi obok siebie.

Pojemność jest chyba wystarczająca, wsadziliśmy tam cały komplet dla kl.I i
jak widać miejsce jeszcze jest. Jest kilka dodatkowych wewnętrznych
kieszonek a i do zewnętrznej wchodzi mała butelka z piciem. Jest plan lekcji
w środku a na "uszach" zewnętrznych będących częścią szelek biodrowych są
przeszycia z folii z karteczkami typu imię i nazwisko,tel. Nie wiem do czego
jest ta kieszonka przeźroczysta u góry. Teoretycznie można tam coś włożyć
(komórkę?,kartkę) ale jest dosyć mało pojemna.

Waga? - nie znam, nie mam na czym zważyć ale chyba gdzieś w środku stawki.
Całość wygląda solidnie, materiał ma być nieprzemakalny i anty UV, suwaki
wyglądają na te porządniejsze a odblaski dają po oczach.
Mógłby być w ciut ładniejszych kolorach - ten jest chyba aż nadto poważny.

2. Data: 2009-09-05 18:57:01

Temat: Re: Tornister/plecak SPI Ergo Smart
Od: waruga_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

kenubi pisze:
> [...]
> wyglądają na te porządniejsze a odblaski dają po oczach.
> Mógłby być w ciut ładniejszych kolorach - ten jest chyba aż nadto poważny.

Hmmmmmm, powiedziałabym, normalny tornister, żadna rewelacja.
Patrząc co noszą na swoich plecach dzieciaki, to u nas spokojnie można
kupić fajny tornister dobrej jakości.

--
waruga_e

3. Data: 2009-09-06 19:37:39

Od: kenubi <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

waruga_e wrote:

> Hmmmmmm, powiedziałabym, normalny tornister, żadna rewelacja.
> Patrząc co noszą na swoich plecach dzieciaki, to u nas spokojnie można
> kupić fajny tornister dobrej jakości.

Jak uważata ;) Kupiliśmy taki i napisałem jaki jest. To nie wojna...chociaż
jak człowiek odkrywa,że chcą go "zrobić w tekturę" to się nieco ...

... no i mam problem ...
[Wr] Wolne miejsca w przedszkolach we Wrocławiu
Dylemat czy posłać 6-latka do pierwszej klasy
Młody giercownik
Początek sądowej tyranii