Oda do dys.

11. Data: 2012-10-02 22:31:18

Temat: Re: Oda do dys.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 02 Oct 2012 23:42:18 +0200, zażółcony napisał(a):

> [...]
mment-30915

> Mylą, nie mylą - w swoim dobrzy są. I swoje zarabiają.
> I się nie wybrzydza.

No tak, wszyscy maturzysci, którzy zgłosili dys, poszli na informatykę
333-)
(by XL)

12. Data: 2012-10-02 23:10:20

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Paź, 00:30, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Globuś, jakich słabszych? jakich słabszych? - ludzie cwani są o wiele
> silniejsi od innych, bo umieją wykorzystać wszystkie ułatwienia i fory.

> Jak wyżej.

> Nie mówimy tu o brakach fizycznych, tylko o symulacji ułomności
> intelektualnej.
> --
> XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
> takim, żeby każdy szukał twego towarzystwa.
>  (by XL)

Czyli jak biedny niepełnosprawny będzie chciał wjechać z ulicy na
chodnik, a krawężnik będzie za duży, światło dla pieszych czerwone i
będzie prosił o pomoc.....to Ikselcia stanie , popatrzy, ręce na
biodra na położy i stwierdzi- nie ze mną te numery cwaniaku, grabić to
ubezpieczyciela ci nie wystarcza? A na to kaleka - prosze mi pomóc,
już samochody nadjeżdzają . Na co Ikselcia powie- no to wstań, mnie
nie nabierzesz. A tu nagle łubudu, skarpetki w powietrzu, wózek na
latarni i nie daj Boże aby jeszcze przeżył, bo można spotka następnego
takiego
"pomocnego". Na torach kolejowych.

13. Data: 2012-10-02 23:37:05

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-03 00:31, Ikselka pisze:

mment-30915

> No tak, wszyscy maturzysci, którzy zgłosili dys, poszli na informatykę
> 333-)

Niektórzy mieli jeszcze zespół Aspergera lub jakaś inną nienazwaną
odmianę autyzmu.

14. Data: 2012-10-03 12:01:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 2 Oct 2012 16:10:20 -0700 (PDT), Andromeda napisał(a):

> [...]
> nie nabierzesz. A tu nagle łubudu, skarpetki w powietrzu, wózek na
> latarni i nie daj Boże aby jeszcze przeżył, bo można spotka następnego

Globuś, zaperzasz się, przeczytaj ze zrozumeiniem, co piszę.
(by XL)

15. Data: 2012-10-03 12:02:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 03 Oct 2012 01:37:05 +0200, zażółcony napisał(a):

mment-30915

> Niektórzy mieli jeszcze zespół Aspergera lub jakaś inną nienazwaną
> odmianę autyzmu.

No więc dlatego obecnie mamy poziom informatyzacji, jaki mamy... Tzn ona
niby jest, tyle że co rusz systemy (telekomunikacja, bankowe itp) padają
333-)
(by XL)

16. Data: 2012-10-03 12:17:43

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Paź, 14:01, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
> takim, żeby każdy szukał twego towarzystwa.

kompromitujesz się

17. Data: 2012-10-03 13:05:11

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na wstępie z góry przepraszam za spam.

> http://www.kominek.in/2012/08/oda-do-dyslektykow/#co
mment-30915

O! Kominek!
BTW czytał ktoś tę jego książeczkę?

qr.a
--
czas na inwestycje

18. Data: 2012-10-03 13:07:18

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No więc dlatego obecnie mamy poziom informatyzacji, jaki mamy... Tzn ona
> niby jest, tyle że co rusz systemy (telekomunikacja, bankowe itp) padają
> 333-)

Zgadzam się. Nawet głupiego gugla nie potrafią porządnie zrobić.

qr.a
--
na indeksie... hłe hłe

19. Data: 2012-10-03 13:25:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 3 Oct 2012 05:17:43 -0700 (PDT), Andromeda napisał(a):

> kompromitujesz się

Dla ciebie wszystko :-)
(by XL)

20. Data: 2012-10-03 13:28:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 03 Oct 2012 15:07:18 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2012-10-03 14:02, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> Zgadzam się. Nawet głupiego gugla nie potrafią porządnie zrobić.

Oczywiście!

qr.a
--
na indeksie... hłe hłe

Qra indeksowana? - może być ciekawie...
(by XL)

Charakterystyka prawdziwego Polaka.
Pałą w pyska, pyskiem w Pałę.
Nalewka z aronii.
Dlaczego jest obraza uczuć religijnych, a nie ma potępiania o obrazę rozumu,przecież głupota rani i boli?
Moda na Jesień.