Oda do dys.

21. Data: 2012-10-04 12:47:05

Temat: Re: Oda do dys.
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:506c3803$0$1296$65785112@news.neostrada.pl...
> Na wstępie z góry przepraszam za spam.
>
> Dnia 2012-10-02 21:42, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:
mment-30915

> O! Kominek!
> BTW czytał ktoś tę jego książeczkę?

musi dyslektyk, bo ta jego stronka przegladarke przewraca

22. Data: 2012-10-05 08:06:56

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" <r...@c...pl> napisał w wiadomości
mment-30915

> U mnie w pracy siedzą i trzepią kod.

Już piszę donos do PIP. ... żeby zmuszać inwalidów do ciężkiej pracy
fizycznej - i nie wybroni was to, że na siedząco !

Dębska

23. Data: 2012-10-05 08:08:47

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "zażółcony" <r...@c...pl> napisał w wiadomości
mment-30915

> Już piszę donos do PIP. ... żeby zmuszać inwalidów do ciężkiej pracy
> fizycznej - i nie wybroni was to, że na siedząco !

Fak. Pomylili mi się drudzy z pierwszymi i wyszło bez sensu. Ale i tak donos
napiszę.

Dębska

24. Data: 2012-10-05 18:23:15

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-02 22:45, Andromeda pisze:

> Ikselcia po co łazisz do jakiegoś chama, może i są nadużycia z
> dyslekcją, ale dużo osób przechodzi badania psychologiczne, których

Może chce się ogrzać w blasku sławy ex-największego "enfant terrrible"
usenetu :)

25. Data: 2012-10-05 18:38:36

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Paź, 20:24, Aicha <b...@t...ja> wrote:

> Może chce się ogrzać w blasku sławy ex-największego "enfant terrrible"
> usenetu :)
>
> --
> Nie ma na tym świecie bestii podobnej złej kobiecie, chociaż bowiem
> wśród czworonogów lew jest najsroższy, a wśród wężów drakon najdzikszy,
> to żadnego z nich nie można porównać ze złą kobietą. (Piotr Komes)

Chyba w smrodzie chamstewka cedzonego w internecie, to tak pokraka
co bije niepełnosprawnych ma w tym jeszcze sławę? No to nie jest
dziwne że są w Pl budynki gdzie na czwartym piętrze, budynek bez
windy, znajduje się stowarzyszenie pomocy niepełnosprawnych i od lat
są protesty, bo niepełnosprawni nie mogą tam wejść.

26. Data: 2012-10-05 20:23:02

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-05 20:38, Andromeda pisze:

> Chyba w smrodzie chamstewka cedzonego w internecie, to tak pokraka
> co bije niepełnosprawnych ma w tym jeszcze sławę?

Może pobłądził tylko chwilowo. ;)

Ewa

27. Data: 2012-10-05 20:31:08

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Paź, 22:22, medea <e...@p...fm> wrote:

> Może pobłądził tylko chwilowo. ;)
>
> Ewa

Wątpię , bo takie rzeczy właśnie odróżniają kategorycznie ludzi
kultury od tzw bydła.

28. Data: 2012-10-05 20:32:50

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-05 22:23, medea pisze:

> Może pobłądził tylko chwilowo. ;)

Kominek zazwyczaj był niepoprawny politycznie.

29. Data: 2012-10-05 20:36:44

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Paź, 22:31, Andromeda <r...@g...com> wrote:

>    Wątpię , bo takie rzeczy właśnie odróżniają kategorycznie ludzi
> kultury od tzw bydła.

Chociaż polonista z państwowej, twierdził że nie przyjmie żadnego
papierka od ckliwej pani psycholog i każdy będzie pisał dyktanda, a
kto się okaże dyslektykiem to ocena nie będzie wpisywana.

30. Data: 2012-10-06 07:07:03

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-05 22:32, Aicha pisze:

> Kominek zazwyczaj był niepoprawny politycznie.

Coś tam słyszałam. Zawsze to jakiś sposób na lans. ;)

Ewa

Charakterystyka prawdziwego Polaka.
Pałą w pyska, pyskiem w Pałę.
Nalewka z aronii.
Dlaczego jest obraza uczuć religijnych, a nie ma potępiania o obrazę rozumu,przecież głupota rani i boli?
Moda na Jesień.