57,5 PLN

21. Data: 2000-03-17 01:31:42

Temat: Odp: 57,5 PLN
Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Nie wierze, ze w Kielcach nie ma okulizakow, to wrecz niemozliwe.
Oczywiscie, jelsi tylko cos ciekawego przyuwaze, to dam znac. Po Gerlacha
jednak to chyba nie oplaca sie przyjezdzac. Nie wiem ile teraz kosztuje, ale
to sa na prawde jakies nieduze pieniadze.

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

22. Data: 2000-03-22 22:08:11

Temat: Re: 57,5 PLN
Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Nie wierze, ze w Kielcach nie ma okulizakow, to wrecz niemozliwe.

A jednak nie ma.
Wydaje mi się, że znam wszystkie "ogrodnicze" miejsca w mieście (bo np.
gdzie kupić dobry krawat, to już nie pamiętam:-)).
Okulizaków w Kielcach po prostu _BRAK_!!!

Za to nabyłem firmową "osełkę" do Sandvjika za 30PLN. Jak być
"zaawansowanym" to już na całego.
:-)

Pozdrowienia
p...@r...pl