Boston Cream Pie

1. Data: 2001-01-23 09:58:04

Temat: Boston Cream Pie
Od: "Alicja" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
od dłuższego czasu przeglądam posty na tej grupie ,
..swoją drogą pare przepisów wykorzystałam i wychodziły z tego dania
wyśmienite
..teraz chciałabym szanownym grupowicza zadać pewne pytanie
pamiętam że w stanach jadałam ciasto które nazyało sie
bodajże ,,Boston cream Pie " - w skład wchodziła ,bardzo dobram masa (chyba
waniliowa )
, wszystko polane czekoladą no i ciasto na którym to wszystko było położone
..niestety nigdzie nie mogę znaleść przepisu na to ciasto ...:-(
tak jak i na inne ,,paje " czy może ktoś z szanowych grupowiczów
posiada
przepis na właśnie to ciasto ? (lub na jakąś inną pie ?:))
Druga sprawa to przepis na ciasteczka ,,Brownies " czy jakoś tak ,
czy ktoś posiada może
dobry przepis na to ciasto ?
Z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam

--

AlicjA
s...@h...com

1. Data: 2001-01-24 01:12:04

Temat: Re: Boston Cream Pie
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Alicjo, mam przepisy na oba ciasta, podam w srode.
Magdalena Bassett

1. Data: 2001-01-24 23:42:29

Temat: Odp: Boston Cream Pie
Od: "Alicja" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

dziękuje :-)
czekam z niecierpliwością :-)

1. Data: 2001-01-29 09:17:12

Od: "maua piegowata" <m...@b...artcom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena Bassett <m...@w...net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@w...net...
> 2 okragle blachy lub tortownice wysmarowac maslem i oproszyc maka.
[...]
Przelozyc tym kremem dwa krazki ciasta (jak wyzej), posypac
> wierzch cukrem pudrem.
> Magdalena Bassett

a czy mozna upiec ciasto w jednej blaszce a potem przekroic czy bedzie to
mialo wplyw jakis na smak?

pozdry Monika

1. Data: 2001-01-29 13:05:31

Od: <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Alicjo, mam przepisy na oba ciasta, podam w srode.
> Magdalena Bassett

no właśnie mnie też to zaciekawiło ..czekam i czekam a przepisu nie ma :-(((

1. Data: 2001-01-29 14:43:46

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 29 Jan 2001 14:17:16 -0800, "MałaM" <m...@d...pl>
wrote:

>Ja też czekam i czekam...

a czy to juz sroda? Czy moze Magdalena napisala to na zasadzie
napisu w pubie - "free beer tomorrow"....

Krysia
("wyszlam, wracam za 5 minut")
K.T. - starannie opakowana

http://www.newsfeeds.com - The #1 Newsgroup Service in the World!
-----== Over 80,000 Newsgroups - 16 Different Servers! =-----

1. Data: 2001-01-29 22:17:16

Od: "MałaM" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja też czekam i czekam...

1. Data: 2001-01-30 21:13:37

Od: "szamani" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:4...@n...onet.pl...

> no właśnie mnie też to zaciekawiło ..czekam i czekam a przepisu nie ma
:-(((

musze dodac, ze tych czekajacych jest wiecej
justyna

1. Data: 2001-01-30 21:36:41

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Boston Cream Pie
Ten przepis nie jest przezemnie wyprobowany - sciagnelam go z "The
Fannie Farmer Cookbook".

Ciasto
80 gr masla
200 gr cukru
2 jajka
2 lyzeczki wanili
245 gr maki
1 lyzeczka polskiego proszku do pieczenia
100 ml mleka

Rozgrzac piec do 180C/350F.
2 okragle blachy lub tortownice wysmarowac maslem i oproszyc maka.
Maslo utrzec z cukrem, dodac zoltka i wanilie, ubic. Dodac make i
proszek na zmiane z mlekiem, ubic dobrze. Osobno ubic bialka, wymieszac
z masa zoltkowa na 3 razy, delikatnie. Przelac do tortownic, 30-35 minut
az patyczek wlozony w srodek wyjdzie czysty.
Ostudzic kompletnie.

Krem
220 ml mleka
100 gr cukru
3 lyzki maki
2 zoltka
2 lyzeczki wanili
cukier puder
Zoltka ubic z cukrem, dodac make, wanilie i mleko, dobrze wymieszac i
gotowac w ciezkim garnku stale mieszajac na malym ogniu, az zgestnieje.
Ostudzic. Przelozyc tym kremem dwa krazki ciasta (jak wyzej), posypac
wierzch cukrem pudrem.
Magdalena Bassett

1. Data: 2001-02-01 18:12:25

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

maua piegowata wrote:

> [...]
> Przelozyc tym kremem dwa krazki ciasta (jak wyzej), posypac
>
> a czy mozna upiec ciasto w jednej blaszce a potem przekroic czy bedzie to

Przepis podaje dwie blachy. Tego ciasta nigdy nie robilam, wiec nie
wiem, jak sie zachowa.
MB

racuchy
Suszone jabłka igruszki