Odp: Byliny na zacienione miejsca

Data: 2003-02-17 10:04:06
Temat: Odp: Byliny na zacienione miejsca
Od: "Krutka" <k...@k...onet.pl>

> Hejka. Przecież odpowiedź na to pytanie można znaleźć w książkach i
> czasopismach ogrodniczych.

Pod warunkiem, ze ma sie ksiazki i kupuje czasopisma
niedawno zainteresowalam sie tym tematem... ogrodek skalny
to dopiero pomysl, nie znam sie na tych roslinach, to ma byc
niewielka skarpa, nie wiem, nie stac mnie, zeby w tym celu
zakupowac tony ksiazek i czasopism, dlatego zwracam sie
do znajacych temat, zdaje sie, ze grupa ma za cel pomagac,
moze moje pytanie dla wiekszosci z Was byc smieszne,
trafilam na grupei tymczasem nie mam innej mozliwosci zdobycia informacji

> Doronicum, Hosta, Lamium, Lythrum, Matteuccia, Osmunda, Peltiphyllum,
> Pulmonaria, Rodgersia, Saxifraga, Tiarella.
> Pozdrawiam słonecznie i mroźnie 1027 hPa

Dziekuje za odpowiedz
Czy to sa nazwy uzywane potocznie?? tzn. jesli pokaze taka liste
osobie prowadzacej szkolke, bedzie ona znala te nazwy...
dla mnie brzmia zupelnie obco

Pozdrawiam
Agnieszka