Co do rybki z grilla ?

1. Data: 2000-02-11 13:32:59

Temat: Co do rybki z grilla ?
Od: "Iza K" <i...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam problem taki jak w tytule,
nie wiem co pasuje do lososia z grilla,
chodzi o salatke.
Pomozcie

Iza

1. Data: 2000-02-11 15:01:50

Temat: Re: Co do rybki z grilla ?
Od: "iridium" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciekawym sezonowym dodatkiem moglaby byc cykoria, podzielona na pojedyncze
listki powstawiane jak bukiety do kieliszkow lub kubeczkow i osobno podany
sos vinaigrette do maczania.
Wersja bardziej kosztowna bedzie podobne podanie lodyzek selera naciowego
:-)

Izabela

1. Data: 2000-02-14 11:00:41

Od: Mdana <m...@n...chrobot.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie wiem co pasuje do lososia z grilla,
> chodzi o salatke.

Jadlam to z dodatkiem salatki ziemniaczanej - i smakowalo. A przepis
prosty:
Ugotowane (najlepiej w mundurkach lub na parze) ziemniaki pokroic w
plastry lub duża kostke, dodac bardzo drobno pokrojona cebulke i sos.
Sos: majonez, jogurt naturalny, sok z cytryny, sol, pieprz, czosnek
(najlepiej granulowany) i ewentualnie troche musztardy.

Mdana

1. Data: 2000-02-15 11:22:22

Temat: Odp: Co do rybki z grilla ?
Od: "Krzysztof K" <k...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iza K <i...@f...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:fcUo4.3669$Q...@n...tpnet.pl...
> Mam problem taki jak w tytule,
> nie wiem co pasuje do lososia z grilla,
> chodzi o salatke.
> Pomozcie
>
> Iza

Hej!

A ja uwazam, ze do rybki z grilla nie ma nic lepszego jak surowka z bialej
kapusty.
Biala kapuste szatkujesz, do tego ewentualnie marchewka, toche cebuli (nie
koniecznie), nastepnie solisz, pieprzysz i polewasz oliwa i sokiem z
cytryny. Mieszasz i odstawiasz na chwile, aby kapusta zmiekla i oddala
troszke soku. Pycha. Przepis rodem z Chorwacji (tam jadlem taka kapuste
pierwszy raz, na stateczku do swiezej ryby z grilla)

Pozdrawiam

Krzysztof

Znowu skleroza............
Kasa za czytanie poczty. Polska firma. NOWOŚĆ!!!
klarowanie win domowych
PIZZA - Przepis /sprawdzony i smaczny/
do Paula-gratin