Czy miał ktoś też problemy ze zgrzewarką do folii Silvercrest

71. Data: 2012-04-06 21:12:56

Temat: Re: Czy miał ktoś też problemy ze zgrzewarką do folii Silvercrest
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-04-06 23:07, niebożę Aicha wylazło do ludzi i marudzi:

Na dzieciach - widać - nie był.

qr.a
--
polecam bigosik z colą

72. Data: 2012-04-06 21:17:19

Od: "@" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem, skąd w ogóle pomysł podawania dziecku parówek. MOM nie może być
> zdrowy ani wartościowy :>

Wiedzialam, ze zaraz rozgorzeje dyskusja na ten temat ;)
Czasami mi sie po prostu zdarza - zwlaszcza, kiedy nie mam czasu rano. Ale
jak juz mi sie zdarzy - to wole, zeby byly to parowki zarowno smaczne, jak i
majace cos wspolnego z miesem, a nie tylko zachecajace nazwa "dla dzieci".
Niestety, nie kazdy posilek dziecka jest w 100% zdrowy. W biszkoptach sa
sproszkowane jaja, ktore ostatnio wywolaly burze, a w deserkach renomowanych
"dzieciecych" firm szkło i zgniłe owoce..
Aby miec pewnosc, ze dziecku sie podaje wylacznie zdrowa i wartosciowa
zywnosc, trzeba by bylo przejsc na wlasna produkcje, a to niestety nie dla
kazdego jest wykonalne.

Pozdrawiam
@

73. Data: 2012-04-06 21:31:51

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-06 23:12, Qrczak pisze:

> qr.a
> polecam bigosik z colą

A co powiesz na pierogi z ww?

74. Data: 2012-04-06 21:35:53

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Na dzieciach - widać - nie był.

BTW, ja nigdy nie mogłam zrozumieć ludzi, którzy wcinają parówki na
zimno. Dla mnie to było takie oślizgłe, że jak już jadłam, to musiało
być ugotowane.
Mortadela dla dzieci też dla mnie jest niezrozumiała. Ale młoda to od
przedszkola na śniadanie kakauko piła, ostatnio przerzuciwszy się na
płatki z mlekiem.

75. Data: 2012-04-07 10:59:42

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-06 23:00, Qrczak pisze:
> Dnia 2012-04-06 22:43, niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> Odkąd przestałam nabywać okazało się, iż nie ma na nie głodnego
> zapotrzebowania.

Ja nabywam tylko wtedy, kiedy nam się o zapotrzebowaniu przypomni.

> Podobnie na hamburgery. Tudzież fryty z zamrażarki.

A na to nigdy u nas nie było zapotrzebowania.

Ewa

76. Data: 2012-04-07 11:04:16

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-06 23:35, Aicha pisze:

> BTW, ja nigdy nie mogłam zrozumieć ludzi, którzy wcinają parówki na
> zimno.

Dzieci często tak lubią. Smak jest wyrazistszy i tłuszczu tak nie czuć,
chyba o to chodzi.

> Mortadela dla dzieci też dla mnie jest niezrozumiała.

W parówkach i kiełbasach typu mortadela wszystko jest jednolite, więc
dzieciaki nie mają czego wydłubywać.

> Ale młoda to od przedszkola na śniadanie kakauko piła, ostatnio
> przerzuciwszy się na płatki z mlekiem.

Ja nie potrafię zwalczyć tych płatków z mlekiem.

Ewa

77. Data: 2012-04-07 12:03:01

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-07 13:04, medea pisze:

> Dzieci często tak lubią. Smak jest wyrazistszy i tłuszczu tak nie czuć,
> chyba o to chodzi.

Być może, akurat widziałam to u dorosłych.

> W parówkach i kiełbasach typu mortadela wszystko jest jednolite, więc
> dzieciaki nie mają czego wydłubywać.

Takie... MOMowato gładkie ;)

> Ja nie potrafię zwalczyć tych płatków z mlekiem.

Ja już wolę te płatki - przynajmniej nie grożą śmiercią lub kalectwem,
jak młoda idzie na drugą lekcję i sama sobie robi śniadanie - niż jakieś
pseudomięsne wytwory.

Czym jest probiokap...
Mniszek niedługo.
~~** Don't Miss .. Our Unique Designs 4F.R.E.E & Surprises !! **~~
chrzan
nie-kefir maćkowy