Odp: Czy to zdrada?

Data: 2002-06-19 08:50:31
Temat: Odp: Czy to zdrada?
Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl>

Użytkownik Sandra <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aektt1$qav$...@a...dialog.net.pl...

> Szukam tylko ewentualnego potwierdzenia, czy
> Ja nie, bo skoro żonka nie potrafi zadowolić swojego męża to trudno.

To ze zona nie moze "zaspokoic meza" jest wystarczajacy powodem aby ten
poszedl na delikatnie mowiac: panienki?Czyli ludzie powinni sie wiazac tylko
wtedy gdy maja takie same potrzeby seksualne bo inaczej taki zwiazek nie
mialby sensu?A jezeli z czasem cos sie zmieni :jednemu z nich spadnie
zainteresowanie seksem to co wtedy?Rozwod?

> Wydaje mi się,że to zależy od faceta i jego osobistej higieny,byle co
> pójdzie z byle kim, a ktoś pójdzie z kimś, o podobnym zapotrzebowaniu i
> niespełnianiu się w swoim związku. Mądry zrobi to z głową.

Jezeli chodzi o Twojego partnera tez jestes taka wyrozumiala?

Pozdrawiam.Magda