Odp: Dieta optymalna (t?uszczowa)

From: "Der Maulwurf" <d...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Odp: Dieta optymalna (t?uszczowa)
Date: Sun, 4 Mar 2001 12:34:35 +0100
Sender: [dermaulwurf friko4.onet.pl]@pe132.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl

> Samochód ma pięć biegów. Każdy jest ważny, ale żeby szybciej i dalej
zajechać
> lepiej włączyć piątkę. My właśnie często z niej korzystamy, pierwsze trzy
też
> nam są potrzebne ale tylko przy rozruchu.Ty przekonujesz nas, że piłowanie
> samochodu ma sens,a on kicha, prycha, dławi się i kopci. Czy to tak trudno
> zrozumieć, że tłuszcz jest lepszym paliwem niż wszelkie rośliny? Wiem,
wiem
> trzymasz się teorii autorów, ale nie widzisz całości, bo "diabeł tkwi w
> [...]

Tu rację trzeba niestety przyznać wegetarianom którzy takie rewelacje
komentują słowami:

"Czy czujecie się już samochodami? Bo ja nie."

I ja też nie. Dodać należy że takie gadanie nic nie wyjaśnia w sprawie diet
wysokotłuszczowych a jedynie powoduje że temat ten staje się niepoważny.

z serdecznymi pozdrowieniami

Der Maulwurf