Odp: Hibiskusy

Data: 2003-05-15 09:30:35
Temat: Odp: Hibiskusy
Od: "Zosia" <z...@m...gorzowwlkp.com>

> Mnie przemarzło kilka pieknych roślin w ogrodzie. W
> marcu po pierwszym ociepleniu padła piękna juka, kilkanaście pięknych
> odmian tulipanów, malwy oczywiście wszystkie - miały w tym roku
> kwitnąć.Róze na pniu, zakupione w zeszłym roku - źle je owinęłam.
> A teraz czekam z niecierpliowścią na pierwsze oznaki ze przeżyły mi
> cztery piekne matrowe juz krzaczki Hibiskusa. Fakt że zeszłej jesieni
> przeniosłam je w inne miejsce (zmiana konceptu nasadzeń) mam nadzieje że
> nie wpłynął na to.

Aniu, jesteś bardzo niecierpliwa. Ja po prostu wzięłam na przetrzymanie
i nie skreśliłam z rejestru wielu - wydawałoby się - przemarzniętych
egzemplarzy. Właśnie kilka dni temu odezwała się ósma hortensja,
która nie dawała nadziei, a wczoraj zauważyłam, że wypuściła róża.
Co dzień wyłazi coś, na co już nie liczyłam. Ciągle czekam na
trzy budleje chociaż prawdę mówiąc nie wiem czy się doczekam.
Myślę, że niejedno jeszcze mnie zaskoczy.
Pozdrowienia - Zosia