Odp: "JA"

Data: 2000-06-23 00:56:27
Temat: Odp: "JA"
Od: "Thom's" <t...@p...com>

> Fajnie, że napisałaś, bo w końcu ktoś taki temat podjął ;-)

;p
odbiegajac troche
Wiecej odwagi....
Wiem ze kazdy boi sie braku akceptacji,
ale zachowujac dotychczasowa rownowage
bez naruszania i zmieniania stanu ducha
czlowiek sie nierozwija
tak jest latwiej nieryzykujemy eksperymentami
lecz wiecej spontanicznosci i improwizacji
dodaje prawdziwego smaku zycia.
kiedys tez mialem ten problem
bo chcialem przezywac rozne skrajnosci stanu
by wten sposob odkrywac cala palete psychiki czlowieka
satajac sie jednoczesnie lepszy na pewien sposob
wybierajac w ostatecznosci blizsze wlasnego wychowania
Ale balem sie....
by wkoncu uswiadomic sobie ze to lek
nie przed jednostka ale przed opinia ogolu
dobrze ze zawsze znajda sie tacy
ktorzy potrafia rozumiec nie tylko siebie ale i innych
pomagaja przezwyciezac nasze slabosci
poznac ich po tym ze sami nie boja sie odmiany
chwile na male szalenstwo
i nie zaslaniaja sie wstydliwie w wylacznie w towarzystwie
innych bezbarwnych sztywniakow
zagubionych tak naprawde gdy przychodza powazne problemy
i z takimi ludzmi nalezaloby wlasnie przetrwac proby zmian na dobre
gdy zabraknie silnej automotywacji.
Majac swiadomosc ze na nic nie ma reguly
jest tylko prawdopodobienstwo
to trzymajac sie statystyk wynika ze
majac odpowiednie wsparcie
w 9 na 10 przypadkow jest pozytywnych
Nie zrazajac sie wyjatku
Z nadzieja ze wkoncu sie uda
nawet jesli latwo sie tylko mowi
a trudniej dokonac
Przeciez to tylko my
nasze ja,
powinno byc wolne i niezalezne
od wszelkich wplywow.
Niestety kariera zadzi naszym istnieniem
materia bardziej kusi niz wszelkie instynkty
bo daje pozorna wladze i podziw
tylko ze wkonsekwencji
szczerej chemii radosci nie zastapia sztuczne uzywki.
A krzyku wlasnego ja nie zagluszy glosna pusta wymuszona zabawa.
Skoro to tylko banaly powinny chociaz dac otuchy.
Jest jeszcze cos takiego jak magia SLOWA :)
Przed tym nie da sie uciec.
Poz dr Thom's

Wyleczony z czestych stanow wszelkich "watpliwosci"
odnalazlem "droge"
przez nowo poznana obca osobe
pozniejsza przyjaciolke- najlepsza terapeutke.
okazuje sie ze gdy intuicyjnie wyczuwamy
bliskosc do kogos (niekoniecznie pozadanie do kochanki:)
nie zawsze moze to oznaczac
bycie z partnerem na zawsze
(tzw. milosc do plci przeciwnej)
ale moze pomoc
pozbyc sie blokad barier...ale nie granic
(zeby komus nie przyszlo cos do glowy zwariowanego)
takiego komfortu nie daje maz czy zona
przed ktorym zawsze ukrywac bedziemy
pewne intymne niedostepne sfery
zachowujac cos dla siebie
np z obawy na strate jej/go
i samotnosc
nigdy nikomu nie bedziemy tak ufac
jak osobie ktorej dajac zaufanie nic nie mamy do stracenia
nawet obawy odrzucenia
warunkiem jest brak zobowiazan
z obu stron.
To daje odpowiedz rowniez dlaczego
zwiazki malzenskie dokonjua krotkotrwalej lecz niewybaczalnej zdrady.
i dlaczego seks jest procz przyjemnosci
zmyslonym symbolem utraty pewnych wartosci.
Nie ma nic bardziej falszujacego
od zludnych przeslanek sumienia,
jesli naszym prawdziwym celem nie jest zranienie blizniego,
dlatego lepiej czasem pozostawic tajemnica opatrznosci
moze zjednac inne serce czy umysly?
tego niewiem
wiadomo tylko ze odnosi sie to do mlodych a inaczej niz do starszych wiekiem
zmienionym biologia czasu
ku kocowi egzystencji.

po za tym
BUUUUUUUUURP !