Odp: Mastrubacja

Data: 2000-05-28 07:10:09
Temat: Odp: Mastrubacja
Od: "Basia" <b...@k...net.pl>

Użytkownik Monika Korolczuk <k...@p...wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8gjlen$7oa$...@k...task.gda.pl...
> [...]
> Dlaczego ? odpowiedz jest prosta : jesli samookaleczenie nie jest
> traktowane jak cos normalnego (bo przeciez nie jest !),
> to czemu samogwalt moze byc traktowany ze zrozumieniem i akceptacja ?
> Jest to niemoralna forma zaspokajania wlasnych "potrzeb" (przynajmniej wg
mnie).
> Na wszystko przyjdzie czas. Popelniajac cos takiego czlowiek traci
kontrole nad
> tym, co robi. A TO JUZ NIE JEST NORMALNE.
> komikak
> P.S. Ktos powiedzial, ze malpy to robia. A my jestesmy malpami, czy

Kazda rzecz jaka robimy (odnoszaca sie do naszych uczuc) ma podtekst
psychiatryczy. Masturbacja czy wymowki facetowi za cos co zrobil - wszystko
zalezy od charakteru danej osoby - jednen wyladowuje sie pod poduszka a inny
slownie - porownywanie czlowieka z malpa tylko dlatego ze sie masturbuje to
lekka przesada. Ludzie robia tysiac razy gorsze rzeczy - jak dla mnie lepiej
zeby sobie "strzepnal" od czasu do czasu jak ma chodzic i molestowac
panienki po barach i autobusach. A z drugiej strony (to do katolikow - co
pisali posty ponizej) slyszalam kiedys takie slowa " nie pogardzaj
czlowiekiem chociaz inna skore ma - kochaj wszystkich jak braci - pomoz im".
Wiec wywnioskowac mozna ze czcze wasze slowa na ten temat sa tu nie na
miejscu i bez sensu. WIekszosc ksiezy odsyla onanistow do psychologow i
traktuje to jak chorobe.
Porownanie samookaleczenia z samogwaltem - nastepne przegiecie. Moze jestem
nienormalna ale gdyby przyszlo mi wybierac ktora z tych rzeczy mam zrobic to
napewno wybralabym ta druga... :] Jakos nie bardzo bawilby mnie fakt ze mam
sie np poprzypalac papierosami podciac sobie zyly albo upierniczyc prawa
dlon.

"> Jest to niemoralna forma zaspokajania wlasnych "potrzeb" (przynajmniej wg
mnie)."
A homoseksualizm? Czym jest dla Ciebie? Zrobilabys to z kobieta?

Tracenie kontroli - Nie wiem co mialas na mysli (?) ale masturbacja czy
zwykly stosunek przewaznie koncza sie takim samym orgazmem - wiec teraz mam
troche problem bo nie wiem czy moge sie kochac z mezem :)))))))) Jeszcze
strace kontrole nad soba i go zamorduje :]

Pozdrawiam
Basia